INFORMACJA
o zasadach zgłaszania się mieszkańców do udziału w debacie
nad Raportem o stanie Gminy Inowłódz za 2023 rok
- Zgodnie z art. 28aa ust. 1 i 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 609 z późn. zm.) Wójt, co roku do 31 maja przedstawia radzie gminy raport o stanie gminy, który obejmuje podsumowanie działalności burmistrza w roku poprzednim, w szczególności realizację polityk, programów i strategii, uchwał rady miejskiej i budżetu obywatelskiego.
- Rada miejska rozpatruje raport podczas sesji, na której podejmowana jest uchwała rady miejskiej w sprawie udzielenia lub nieudzielenia absolutorium burmistrzowi. Raport rozpatrywany jest w pierwszej kolejności. Nad przedstawionym raportem przeprowadza się debatę. W tym temacie radni zabierają głos bez ograniczeń czasowych.
- W debacie nad raportem o stanie gminy głos mogą zabierać również mieszkańcy gminy. Mieszkaniec, który chciałby zabrać głos zobowiązany jest złożyć do przewodniczącego rady gminy pisemne zgłoszenie poparte podpisami, co najmniej 20 osób.
- Powyższe zgłoszenie mieszkaniec gminy zobowiązany jest złożyć najpóźniej w dniu poprzedzającym dzień, na który zwołana została sesja, podczas której ma być przedstawiony raport o stanie gminy. Mieszkańcy są dopuszczani do głosu wg kolejności otrzymania zgłoszenia przez przewodniczącego rady. Liczba mieszkańców mogących zabrać głos w debacie wynosi 15, chyba że rada postanowi o zwiększeniu tej liczby.
- Po zakończeniu debaty nad raportem o stanie gminy rada miejska przeprowadza głosowanie nad udzieleniem Burmistrzowi wotum zaufania.
Zgłoszenie można składać w Biurze Rady w Urzędzie Miejskim w Inowłodzu, ul. Spalska 2, 97-215 Inowłódz.
Ustalony termin sesji to 28 czerwca 2024 r.
Do pobrania:
- Raport o stanie Gminy Inowłódz
- Formularz zgłoszenia udziału w debacie
- Wykaz osób popierających udział mieszkańca w debacie na Raportem o stanie Gminy InowłódzWykaz osób popierających udział mieszkańca w debacie na Raportem o stanie Gminy Inowłódz
- Szczegóły
- Patrycja Kęsy
- Kategoria: Raport o Stanie Gminy Inowłódz
- Odsłony: 91
INFORMACJA
o zasadach zgłaszania się mieszkańców do udziału w debacie
nad Raportem o stanie Gminy Inowłódz za 2022 rok
- Zgodnie z art. 28aa ust. 1 i 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 40 z późn. zm.) Wójt, co roku do 31 maja przedstawia radzie gminy raport o stanie gminy, który obejmuje podsumowanie działalności wójta w roku poprzednim, w szczególności realizację polityk, programów i strategii, uchwał rady gminy i budżetu obywatelskiego.
- Rada gminy rozpatruje raport podczas sesji, na której podejmowana jest uchwała rady gminy w sprawie udzielenia lub nieudzielenia absolutorium wójtowi. Raport rozpatrywany jest w pierwszej kolejności. Nad przedstawionym raportem przeprowadza się debatę. W tym temacie radni zabierają głos bez ograniczeń czasowych.
- W debacie nad raportem o stanie gminy głos mogą zabierać również mieszkańcy gminy. Mieszkaniec, który chciałby zabrać głos zobowiązany jest złożyć do przewodniczącego rady gminy pisemne zgłoszenie poparte podpisami, co najmniej 20 osób.
- Powyższe zgłoszenie mieszkaniec gminy zobowiązany jest złożyć najpóźniej w dniu poprzedzającym dzień, na który zwołana została sesja, podczas której ma być przedstawiony raport o stanie gminy. Mieszkańcy są dopuszczani do głosu wg kolejności otrzymania zgłoszenia przez przewodniczącego rady. Liczba mieszkańców mogących zabrać głos w debacie wynosi 15, chyba że rada postanowi o zwiększeniu tej liczby.
- Po zakończeniu debaty nad raportem o stanie gminy rada gminy przeprowadza głosowanie nad udzieleniem Wójtowi wotum zaufania.
Zgłoszenie można składać w Biurze Rady w Urzędzie Gminy Inowłódz, ul. Spalska 2, 97-215 Inowłódz.
Ustalony termin sesji to 30 czerwca 2023 r.
Do pobrania:
- Raport o stanie Gminy Inowłódz
- Formularz zgłoszenia udziału w debacie
- Wykaz osób popierających udział mieszkańca w debacie na Raportem o stanie Gminy InowłódzWykaz osób popierających udział mieszkańca w debacie na Raportem o stanie Gminy Inowłódz
- Szczegóły
- Krzysztof Pazurek
- Kategoria: Raport o Stanie Gminy Inowłódz
- Odsłony: 180
INFORMACJA
o zasadach zgłaszania się mieszkańców do udziału w debacie
nad Raportem o stanie Gminy Inowłódz za 2021 rok
- Zgodnie z art. 28aa ust. 1 i 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 559 z późn. zm.) Wójt, co roku do 31 maja przedstawia radzie gminy raport o stanie gminy, który obejmuje podsumowanie działalności wójta w roku poprzednim, w szczególności realizację polityk, programów i strategii, uchwał rady gminy i budżetu obywatelskiego.
- Rada gminy rozpatruje raport podczas sesji, na której podejmowana jest uchwała rady gminy w sprawie udzielenia lub nieudzielenia absolutorium wójtowi. Raport rozpatrywany jest w pierwszej kolejności. Nad przedstawionym raportem przeprowadza się debatę. W tym temacie radni zabierają głos bez ograniczeń czasowych.
- W debacie nad raportem o stanie gminy głos mogą zabierać również mieszkańcy gminy. Mieszkaniec, który chciałby zabrać głos zobowiązany jest złożyć do przewodniczącego rady gminy pisemne zgłoszenie poparte podpisami, co najmniej 20 osób.
- Powyższe zgłoszenie mieszkaniec gminy zobowiązany jest złożyć najpóźniej w dniu poprzedzającym dzień, na który zwołana została sesja, podczas której ma być przedstawiony raport o stanie gminy. Mieszkańcy są dopuszczani do głosu wg kolejności otrzymania zgłoszenia przez przewodniczącego rady. Liczba mieszkańców mogących zabrać głos w debacie wynosi 15, chyba że rada postanowi o zwiększeniu tej liczby.
- Po zakończeniu debaty nad raportem o stanie gminy rada gminy przeprowadza głosowanie nad udzieleniem Wójtowi wotum zaufania.
Zgłoszenie można składać w Biurze Rady Gminy Inowłódz, ul. Spalska 2
Ustalony termin sesji to 23 czerwca 2022 r.
Do pobrania:
- Raport o stanie Gminy Inowłódz
- Formularz zgłoszenia udziału w debacie
- Wykaz osób popierających udział mieszkańca w debacie na Raportem o stanie Gminy InowłódzWykaz osób popierających udział mieszkańca w debacie na Raportem o stanie Gminy Inowłódz
- Szczegóły
- Krzysztof Pazurek
- Kategoria: Raport o Stanie Gminy Inowłódz
- Odsłony: 267
INFORMACJA
o zasadach zgłaszania się mieszkańców do udziału w debacie
nad Raportem o stanie Gminy Inowłódz za 2020 rok
- Zgodnie z art. 28aa ust. 1 i 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 713 z późn. zm.) Wójt, co roku do 31 maja przedstawia radzie gminy raport o stanie gminy, który obejmuje podsumowanie działalności wójta w roku poprzednim, w szczególności realizację polityk, programów i strategii, uchwał rady gminy i budżetu obywatelskiego.
- Rada gminy rozpatruje raport podczas sesji, na której podejmowana jest uchwała rady gminy w sprawie udzielenia lub nieudzielenia absolutorium wójtowi. Raport rozpatrywany jest w pierwszej kolejności. Nad przedstawionym raportem przeprowadza się debatę. W tym temacie radni zabierają głos bez ograniczeń czasowych.
- W debacie nad raportem o stanie gminy głos mogą zabierać również mieszkańcy gminy. Mieszkaniec, który chciałby zabrać głos zobowiązany jest złożyć do przewodniczącego rady gminy pisemne zgłoszenie poparte podpisami, co najmniej 20 osób.
- Powyższe zgłoszenie mieszkaniec gminy zobowiązany jest złożyć najpóźniej w dniu poprzedzającym dzień, na który zwołana została sesja, podczas której ma być przedstawiony raport o stanie gminy. Mieszkańcy są dopuszczani do głosu wg kolejności otrzymania zgłoszenia przez przewodniczącego rady. Liczba mieszkańców mogących zabrać głos w debacie wynosi 15, chyba że rada postanowi o zwiększeniu tej liczby.
- Po zakończeniu debaty nad raportem o stanie gminy rada gminy przeprowadza głosowanie nad udzieleniem wójtowi wotum zaufania.
Zgłoszenie można składać w Biurze Rady Gminy Inowłódz, ul. Spalska 2
Ustalony termin sesji to 25 czerwca 2021 r.
Do pobrania:
- Raport o stanie Gminy Inowłódz
- Formularz zgłoszenia udziału w debacie
- Wykaz osób popierających udział mieszkańca w debacie na Raportem o stanie Gminy Inowłódz
- Szczegóły
- Kazimierz Grygiel
- Kategoria: Raport o Stanie Gminy Inowłódz
- Odsłony: 331
INFORMACJA
o zasadach zgłaszania się mieszkańców do udziału w debacie
nad Raportem o stanie Gminy Inowłódz za 2019 rok
- Zgodnie z art. 28aa ust. 1 i 2 ustawy z dnia 8 marca1990r. o samorządzie gminnym (Dz U. z 2020 r. poz. 713) wójt, co roku do 31 maja przedstawia radzie gminy raport o stanie gminy, który obejmuje podsumowanie działalności wójta w roku poprzednim, w szczególności realizację polityk, programów i strategii, uchwał rady gminy i budżetu obywatelskiego.
- Rada gminy rozpatruje raport podczas sesji, na której podejmowana jest uchwała rady gminy w sprawie udzielenia lub nieudzielenia absolutorium wójtowi. Raport rozpatrywany jest w pierwszej kolejności. Nad przedstawionym raportem przeprowadza się debatę. W tym temacie radni zabierają głos bez ograniczeń czasowych.
- W debacie nad raportem o stanie gminy głos mogą zabierać również mieszkańcy gminy. Mieszkaniec, który chciałby zabrać głos zobowiązany jest złożyć do przewodniczącego rady gminy pisemne zgłoszenie poparte podpisami, co najmniej 20 osób.
- Powyższe zgłoszenie mieszkaniec gminy zobowiązany jest złożyć najpóźniej w dniu poprzedzającym dzień, na który zwołana została sesja, podczas której ma być przedstawiony raport o stanie gminy. Mieszkańcy są dopuszczani do głosu wg kolejności otrzymania zgłoszenia przez przewodniczącego rady. Liczba mieszkańców mogących zabrać głos w debacie wynosi 15, chyba że rada postanowi o zwiększeniu tej liczby.
- Po zakończeniu debaty nad raportem o stanie gminy rada gminy przeprowadza głosowanie nad udzieleniem wójtowi wotum zaufania.
Zgłoszenie można składać w Biurze Rady Gminy Inowłódz, ul. Spalska 2
Ustalony termin sesji to 26 czerwca 2020 r.
Do pobrania:
- Raport o stanie Gminy Inowłódz
- Formularz zgłoszenia udziału w debacie
- Wykaz osób popierających udział mieszkańca w debacie na Raportem o stanie Gminy Inowłódz.
- Szczegóły
- Kazimierz Grygiel
- Kategoria: Raport o Stanie Gminy Inowłódz
- Odsłony: 418
Szanowni Państwo
Przedkładamy Państwu Raport o stanie Gminy Inowłódz za 2018 rok. Stanowi on ocenę działalności i dokonań w minionym okresie, ale jednocześnie jest punktem odniesienia dla dalszego strategicznego rozwoju naszej Gminy.
Zgodnie ze znowelizowaną Ustawą o samorządzie gminnym Wójt Gminy co roku do dnia 31 maja przedstawia Radzie Gminy Raport o stanie Gminy. Rada Gminy rozpatruje raport podczas sesji, na której podejmowana jest uchwała Rady Gminy w sprawie absolutorium dla Wójta. Nad przedstawionym Raportem o stanie Gminy przeprowadza się debatę. W debacie nad raportem o stanie Gminy mogą zabierać głos mieszkańcy Gminy. Mieszkaniec, który chciałby zabrać głos w trybie określonym w ust. 6 ustawy, składa do Przewodniczącego Rady pisemne zgłoszenie, poparte podpisami:
- w gminie do 20 000 mieszkańców - co najmniej 20 osób;
- w gminie powyżej 20 000 mieszkańców - co najmniej 50 osób.
Zgłoszenie składa się najpóźniej w dniu poprzedzającym dzień, na który zwołana została sesja, podczas której ma być debatowany Raport o stanie Gminy. Mieszkańcy są dopuszczani do głosu według kolejności otrzymania przez Przewodniczącego Rady zgłoszenia.
W zgłoszeniu powinno się znaleźć imię i nazwisko oraz adres zamieszkania mieszkańca zamierzającego wziąć udział w debacie.
Zgłoszenie można składać w Biurze Rady Gminy w Inowłodzu. Karta zgłoszenia w załączeniu.
Ustalony termin sesji to 28 czerwca 2019 r.
Do pobrania:
Raport o stanie Gminy Inowłódz za rok 2018
- Szczegóły
- Kazimierz Grygiel
- Kategoria: Raport o Stanie Gminy Inowłódz
- Odsłony: 400