2008
Zarządzenie Nr 22/2008
Wójta Gminy Inowłódz
z dnia 20 czerwca 2008r.
w sprawie powołania komisji rekrutacyjnej i ogłoszenia naboru na stanowiska urzędnicze w Urzędzie Gminy Inowłódz.
Na podstawie art. 3a ust. 2 ustawy z dnia 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych (tekst jednolity Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1593 ze zmianami w związku z Zarządzeniem Nr 7/2006 Wójta Gminy Inowłódz z dnia 24 marca 2006r.w sprawie ustalenia procedury naboru pracowników samorządowych na stanowiska urzędnicze i kierownicze stanowiska urzędnicze w Urzędzie Gminy w Inowłodzu zarządza się, co następuje:
§ 1. Powołuje się komisje rekrutacyjną w celu przeprowadzenia naboru na stanowisko ds. obsługi sekretariatu i Rady Gminy w następującym składzie:
1. Cezary Krawczyk - Wójt Gminy - Przewodniczący Komisji
2. Marcin Kubicz - Sekretarz Gminy - członek Komisji
3. Elżbieta Kośka - inspektor ds. zatr.i kadr - Sekretarz Komisji
§ 2. Ogłasza się nabór na stanowisko ds. obsługi sekretariatu i Rady Gminy.
§ 3. Wymagania wobec kandydatów oraz warunki naboru zostały określone w ogłoszeniu o naborze, stanowiącym Załącznik do niniejszego zarządzenia.
§ 4. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Wójt Gminy
/-/ mgr Cezary Krawczyk
- Szczegóły
- Małgorzata Mierzwa
- Kategoria: 2008
- Odsłony: 209
Zarządzenie Nr 18/2008
Wójta Gminy Inowłódz
z dnia 28 maja 2008r.
w sprawie powołania komisji rekrutacyjnej i ogłoszenia naboru na stanowiska urzędnicze w Urzędzie Gminy Inowłódz
Na podstawie art. 3a ust. 2 ustawy z dnia 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych (tekst jednolity Dz. U. z 2001 r. Nr 142, póz. 1593 ze zmianami w związku z Zarządzeniem Nr 7/2006 Wójta Gminy Inowłódz z dnia 24 marca 2006r. w sprawie ustalenia procedury naboru pracowników samorządowych na stanowiska urzędnicze i kierownicze stanowiska urzędnicze w Urzędzie Gminy w Inowłodzu zarządza się, co następuje:
§ 1. Powołuje się komisje rekrutacyjną w celu przeprowadzenia naboru na stanowisko ds. Informacji i obsługi interesantów w następującym składzie:
1. Cezary Krawczyk - Wójt Gminy - Przewodniczący Komisji
2. Marcin Kubicz - Sekretarz Gminy - członek Komisji
3. Elżbieta Kośka - inspektor ds. zatr. i kadr - Sekretarz Komisji
4. Dorota Lisicka - Kierownik Referatu - członek Komisji
5. Kazimierz Grygiel - Kierownik Referatu - członek komisji
§ 2. Powołuje się komisje rekrutacyjną w celu przeprowadzenia naboru na stanowisko ds. Ochrony Środowiska w następującym składzie:
1. Cezary Krawczyk - Wójt Gminy - Przewodniczący Komisji
2. Marcin Kubicz - Sekretarz Gminy - członek Komisji
3. Elżbieta Kośka - inspektor ds. zatr. i kadr - Sekretarz Komisji
4. Janina Gostyńska - Kierownik Referatu - członek Komisji
§ 3. Ogłasza się nabór na stanowisko ds. Informacji i obsługi interesanta - Referat Koordynowania Projektów Unijnych, Zamówień Publicznych i Promocji
§ 4. Ogłasza się nabór na stanowisko ds. Ochrony Środowiska - Referat Gospodarki Nieruchomościami i Ochrony Środowiska
§ 5. Wymagania wobec kandydatów oraz warunki naboru zostały określone w ogłoszeniu o naborze, stanowiącym Załącznik do niniejszego zarządzenia.
§6.Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Wójt Gminy
/-/ mgr Cezary Krawczyk
- Szczegóły
- Małgorzata Mierzwa
- Kategoria: 2008
- Odsłony: 219
Zarządzenie Nr 17/2008
Wójta Gminy Inowłódz
z dnia 15 maja 2008 r.
w sprawie nadania Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gminy w Inowłodzu
Na podstawie art. 33 ust.2 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym /Dz U. z 2001r. Nr.142 poz. 1591; z 2002r., Nr 23 poz. 220, Nr 62 poz. 558, Nr 113 poz. 984, Nr 153 poz. 1271, Nr 214 poz.1806; z 2003r., Nr 80 poz.717, Nr162 poz.1568; z 2004r., Nr 102 poz.1055, Nr 116 poz.1203, nr 167, poz.1759; z 2005r. Nr 172, poz.1441, Nr 175 poz. 1457; z 2006 Nr 17 poz. 128 , Nr 175 poz. 1457, Nr 181 poz. 1337; z 2007r. Nr 48 poz. 327, Nr 138 poz. 974, Nr 173 poz. 1218/, zarządzam co następuje:
§1.1. Nadaję Regulamin Organizacyjny Urzędu Gminy w Inowłodzu o treści określonej w załączniku do niniejszego zarządzenia.
2. Niniejszy regulamin wchodzi w życie z dniem 02 czerwca 2008r.
§2. Z dniem wejścia w życie niniejszego Regulaminu traci moc dotychczasowy regulamin Organizacyjny Urzędu Gminy nadany Zarządzeniem Nr 29 Wójta Gminy Inowłódz z dnia 20 grudnia 2006r.
§3. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Wójt Gminy Inowłódz
/-/ mgr Cezary Krawczyk
- Szczegóły
- Małgorzata Mierzwa
- Kategoria: 2008
- Odsłony: 219
Zarządzenie Nr 15/2008
Wójta Gminy Inowłódz
z dnia 18 kwietnia 2008 r.
w sprawie powołania Społecznej Komisji ds. przeglądu na terenie gminy Inowłódz, dokumentowania i upamiętnienia miejsc zbrodni dokonanych przez reżimy okupacyjne - niemiecki i sowiecki - oraz antypolskie formacje zbrojne po 1939 r.
Na podstawie art. 30 ust.1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym /Dz U. z 2001r. Nr.142 poz. 1591; z 2002r., Nr 23 poz. 220, Nr 62 poz. 558, Nr 113 poz. 984, Nr 153 poz. 1271, Nr 214 poz.1806; z 2003r., Nr 80 poz.717, Nr162 poz.1568; z 2004r., Nr 102 poz.1055, Nr 116 poz.1203, nr 167, poz.1759; z 2005r. Nr 172, poz.1441, Nr 175 poz. 1457; z 2006 Nr 17 poz. 128 , Nr 175 poz. 1457, Nr 181 poz. 1337; z 2007r. Nr 48 poz. 327, Nr 138 poz. 974, Nr 173 poz. 1218/, zarządzam co następuje:
§1. Powołuję Społeczną Komisję ds. przeglądu na terenie gminy Inowłódz dokumentowania i upamiętnienia miejsc zbrodni dokonanych przez reżimy okupacyjne - niemiecki i sowiecki - oraz antypolskie formacje zbrojne po 1939 r., w następującym składzie:
Barbara Dziubałtowska-Chachuła - radny Rady Gminy
Marian Seliga - radny Rady Gminy
Roman Stasia - przewodniczący Rady Kombatantów i Osób represjonowanych przy Staroście Powiatu Tomaszowskiego
Stanisław Pawłowski - kustosz Domu Pamięci Leśników i Drzewiarzy w Spale
Dorota Liźniewicz - nauczyciel Gimnazjum w Inowłodzu
Kazimierz Rygiel - kierownik referatu w Urzędzie Gminy
Tomasz Pawlik - inspektor w Urzędzie Gminy
§2. Komisja, w wyniku wizji w terenie, konsultacji z kompetentnymi osobami i instytucjami opracuje Raport wraz z wnioskami o stanie dokumentowania i upamiętniania miejsc zbrodni dokonanych na obywatelach RP z odniesieniem się do symboliki oraz inskrypcji na istniejących tablicach i pomnikach które winny oddawać hołd ofiarom i precyzyjnie, zgodnie z faktami wskazywać autorów zbrodni.
§3. Społeczna Komisja przedstawi Raport zgodnie z §2, w terminie do 30 września 2008 r.
§4. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania i podlega opublikowaniu na tablicach ogłoszeń.
Wójt Gminy Inowłódz
mgr Cezary Krawczyk
- Szczegóły
- Małgorzata Mierzwa
- Kategoria: 2008
- Odsłony: 190
ZARZĄDZENIE NR 14/2008
WÓJTA GMINY INOWŁÓDZ
z dnia 17 kwietnia 2008 r.
w sprawie powołania komisji inwentaryzacyjnej do przeprowadzenia okresowej inwentaryzacji sprzętu obrony cywilnej według stanu na dzień 31.12.2007 r.
Na podstawie Wytycznych Dyrektora Wydziału Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi do przeprowadzenia okresowej inwentaryzacji sprzętu obrony cywilnej z dnia 11 lutego 2008 r. oraz na podstawie art. 26 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2002 r. Nr 76, poz. 694) postanawia się co następuje:
§ 1.
Powołuje się komisję inwentaryzacyjną do przeprowadzenia inwentaryzacji, którą należy przeprowadzić w okresie od 01.05.2008 r. do 30.06.2008 r. w gminnym magazynie sprzętu obrony cywilnej w składzie:
Przewodniczący: Grygiel Kazimierz - Kier. Ref. ds. Obywatelskich i Organizacyjnych
Członkowie: Ośniecki Zbigniew - Inspektor
Pawlik Tomasz - Inspektor
§ 2.
W razie potrzeby na wniosek przewodniczącego komisji jej skład może być zwiększony o dalszych członków.
§ 3.
W/w skład komisji dokona spisu z natury wyposażenia znajdującego się na stanie magazynu obrony cywilnej. W przypadku stwierdzenia całkowitego zużycia sprzętu bądź upływu terminu ważności komisja przygotuje wnioski do wybrakowania określonego sprzętu.
§ 4.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Wójt Gminy Inowłódz
mgr Cezary Krawczyk
- Szczegóły
- Małgorzata Mierzwa
- Kategoria: 2008
- Odsłony: 192
Zarządzenie Nr 13/2008
Wójta Gminy Inowłódz
z dnia 31 marca 2008 r.
w sprawie powołania i organizacji Gminnego Zespołu Zarządzania Kryzysowego
Na podstawie art. 19 ust. 4 ustawy z dnia 26 kwietnia 2007 roku o zarządzaniu kryzysowym (Dz. U. Nr 89, poz. 590)
zarządzam, co następuje:
§1.
Powołuję Gminny Zespół Zarządzania Kryzysowego, zwany dalej ,,Gminnym Zespołem"
§2.
Pracami Gminnego Zespołu Zarządzania Kryzysowego kieruje wójt.
§3.
W skład Gminnego Zespołu wchodzą:
- Grygiel Kazimierz - Kierownik Ref. ds. Obywatelskich i Organizacyjnych
- Kobalczyk Aleksander - Kierownik Zakładu Usług Komunalnych
- Dąbrowicz Renata - Referent
- Kośka Elżbieta - Inspektor ds. Zatrudnienia i Kadr
- Iskierka Krzysztof - Komendant Gminny OSP
- Gmaj Adam - Kierownik Posterunku Policji w Inowłodzu
- Kamińska Janina - Inspektor ds. Budownictwa
- Czyż Paweł - Referent
- Szczepańska Iwona - Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej
- Pawlik Tomasz - Inspektor ds. Drogownictwa
- Mrozowski Sławomir - Kierownik Niepublicznego ZOZ w Inowłodzu
- Żegota Krzysztof - Gminny Lekarz Weterynarii
§4.
Do zadań Gminnego Zespołu należy:
1)ocena występujących i potencjalnych zagrożeń mogących mieć wpływ na bezpieczeństwo publiczne i prognozowanie tych zagrożeń,
2)przygotowanie propozycji działań i przedstawienie wójtowi wniosków dotyczących wykonania, zmiany lub zaniechania działań ujętych w planie reagowania kryzysowego,
3)przekazywanie do wiadomości publicznej informacji związanych z zagrożeniami
4)opiniowanie Gminnego Planu Reagowania Kryzysowego.
§ 5.
Finansowanie zadań z zakresu zarządzania kryzysowego na poziomie gminnym jest ze środków budżetu gminy.
§ 6.
Traci moc Zarządzenie Nr 31/2003 Wójta Gminy Inowłódz z dnia 31 października 2003 r. w sprawie powołania i organizacji Gminnego Zespołu Reagowania.
§ 7.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Wójt Gminy Inowłódz
mgr Cezary Krawczyk
- Szczegóły
- Małgorzata Mierzwa
- Kategoria: 2008
- Odsłony: 213
Zarządzenie Nr 12/2008
Wójta Gminy Inowłódz
z dnia 31 marca 2008 r
w sprawie zmian budżetowych
Na podstawie art. 60 ust.2 pkt. 4 ustawy z dnia 8 marca 1990 r o samorządzie gminnym (tekst jedn. Dz. U. z 2001 Nr 142 poz.1591; z 2002 r Dz. .U. Nr 23 poz.220, Dz. U. Nr 62 poz. 558, Dz. U. Nr 113 poz.984, Dz. U. Nr 153 poz. 1271, Dz. U. Nr 214 poz. 1806; Dz. U. z 2003 r Nr 80 poz.717, Dz. U. Nr 162 poz. 1568; Dz. U. z 2004 r Nr 102 poz. 1055, Nr 116 poz. 1203, Dz. U. z 2005 r Nr 172 poz. 1441 Dz. U. Nr 175 poz. 1457, Dz. U. z 2006 Nr 17 poz. 128, Dz; U. Nr 181 poz. 1337, Dz. U. z 2007 r Nr 48 poz. 327, Dz. U. r Nr 138 poz. 974, Dz. U. Nr 173 poz. 1218) oraz art. 188 ustawy z dnia 30 czerwca 2005 r o finansach publicznych (Dz. U. z 2005 r Nr 249 poz. 2104, Dz. U. Nr 169 poz. 1420, Dz. U. z 2006 r Nr 45 poz. 319, Dz. U. Nr 104 poz. 708, Dz. U. Nr 170 poz. 1217 i 1218, Dz. U. Nr 187 poz. 1381, Dz. U. Nr 249 poz.1832, Dz. U. z 2007 r Nr 82 poz. 560, Dz. U. Nr 88 poz. 587, Dz. U. Nr 115 poz. 791, Dz. U. Nr 140 poz. 984) Wójt Gminy zarządza co następuje:
§ 1. Dokonuje się zmian w planie dochodów budżetu Gminy Inowłódz na 2008 r zgodnie z załącznikiem nr l.
§ 2. Dokonuje się zmian w planie wydatków budżetu Gminy Inowłódz na 2008 r zgodnie z załącznikiem nr 2.
§ 3. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia
WÓT GMINY INDWŁODZ
mgr Cezary Krawczyk
- Szczegóły
- Małgorzata Mierzwa
- Kategoria: 2008
- Odsłony: 236
Zarządzenie Nr 11/2008
Wójta Gminy Inowłódz
z dnia 20 marca 2008 r
w sprawie przedstawienia sprawozdania z wykonania budżetu za 2007 r
Na podstawie art. 198 ustawy z dnia 30 czerwca 2005 r o finansach publicznych (Dz. U. z 2005 r Nr 249 poz. 2104, Dz. U. Nr 169 poz. 1420, Dz. U. z 2006 r Nr 45 poz. 319, Dz. U. Nr 104 poz. 708, Dz. U. Nr 170 poz. 1217 i 1218, Dz. U. Nr 187 poz. 1381, Dz. U. Nr 249 poz.1832, Dz. U. z 2007 r Nr 82 poz. 560, Dz. U. Nr 88 poz. 578, Dz. U. Nr 115 poz. 791, Dz. U. Nr 140 poz. 984) Wójt Gminy zarządza co następuje:
§1. Przedstawienie Radzie Gminy i Regionalnej Izbie Obrachunkowej:
Informacji o przebiegu wykonania budżetu za 2007 rok zawierającego zestawienie dochodów i wydatków budżetu Gminy Inowłódz w szczegółowości nie mniejszej niż w uchwale budżetowej.
§2. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia
Wójt Gminy Inowłódz
mgr Cezary Krawczyk
- Szczegóły
- Małgorzata Mierzwa
- Kategoria: 2008
- Odsłony: 210
ZARZĄDZENIE NR 10/2008
Wójta Gminy Inowłódz
z dnia 08.02.2008 r.
w sprawie zaopatrywania w okulary ochronne osób zatrudnionych do pracy na stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe
W związku z § 8 ust.2 rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 1 grudnia 1998 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe (Dz.U. Nr 148, póz.973) postanawiam, co następuje:
1. Pracodawca obowiązany jest do pokrycia kosztów zakupu okularów korygujących wzrok, jeżeli osoby zatrudnione do pracy na stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe użytkują monitor ekranowy przez co najmniej połowę dobowego wymiaru czasu pracy i u których w wyniku badań profilaktycznych stwierdzono potrzebę ich stosowania.
2. Zakup okularów korygujących wzrok może być realizowany poprzez refundację kosztów zakupu poniesionych przez osoby o których mowa w pkt.1
3. Wysokość dofinansowania wynosi 250 zł brutto po przedstawieniu zaświadczenia lekarskiego podpisanego przez lekarza specjalistę oraz faktury VAT.
4. Traci moc zarządzenie nr 48/2005 z dnia 28 grudnia 2005 r. w sprawie częściowego zwrotu kosztów okularów korygujących wzrok podczas pracy przy obsłudze monitora ekranowego w ramach profilaktycznej opieki zdrowotnej.
5. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Wójt Gminy Inowłódz
mgr Cezary Krawczyk
- Szczegóły
- Małgorzata Mierzwa
- Kategoria: 2008
- Odsłony: 211
Zarządzenie Nr 9/2008
Wójta Gminy Inowłódz
z dnia 26 stycznia 2008 r.
w sprawie powołania komisji rekrutacyjnej i ogłoszenia naboru
na stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Inowłódz.
Na podstawie art. 3a ust. 2 ustawy z dnia 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych (tekst jednolity Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1593 ze zmianami w związku z Zarządzeniem Nr 7/2006 Wójta Gminy Inowłódz z dnia 24 marca 2006r. w sprawie ustalenia procedury naboru pracowników samorządowych na stanowiska urzędnicze i kierownicze stanowiska urzędnicze w Urzędzie Gminy w Inowłodzu zarządza się, co następuje:
§ 1. Powołuje się komisje rekrutacyjną w celu przeprowadzenia naboru na stanowisko ds. promocji i aplikacji programów unijnych w Referacie Rozwoju Gospodarczego i Promocji Gminy w następującym składzie :.
1.Cezary Krawczyk- Wójt Gminy- Przewodniczący Komisji
2.Marcin Kubicz- Sekretarz Gminy- członek Komisji
3.Elżbieta Kośka- Inspektor ds. zatr. i kadr- Sekretarz Komisji
4.Dorota Lisicka- Kierownik Referatu Rozwoju Gospodarczego i Promocji Gminy
§ 2. Ogłasza się nabór na stanowisko ds. promocji i aplikacji programów unijnych w Referacie Rozwoju Gospodarczego i Promocji Gminy w Urzędzie Gminy Inowłódz.
§3. Wymagania wobec kandydatów oraz warunki naboru zostały określone w ogłoszeniu o naborze, stanowiącym Załącznik do niniejszego zarządzenia.
§ 4. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Wójt Gminy
/-/ mgr Cezary Krawczyk
- Szczegóły
- Małgorzata Mierzwa
- Kategoria: 2008
- Odsłony: 194
Strona 3 z 4