2008
Zarządzenie Nr 32/2008
Wójta Gminy Inowłódz
z dnia 30 września 2008 r
w sprawie zmian budżetowych
Na podstawie art. 60 ust.2 pkt. 4 ustawy z dnia 8 marca 1990 r o samorządzie gminnym (tekst jedn. Dz. U. z 2001 Nr 142 poz.1591; z 2002 r Dz. .U. Nr 23 poz.220, Dz. U. Nr 62 poz.558, Dz. U. Nr 113 poz.984, Dz. U. Nr 153 poz. 1271, Dz. U. Nr 214 poz. 1806; Dz. U. z 2003 r Nr 80 poz.717, Dz. U. Nr 162 poz. 1568; Dz. U. z 2004 r Nr 102 poz. 1055, Nr 116 poz.1203, Dz. U. z 2005 r Nr 172 poz. 1441 Dz. U. Nr 175 poz. 1457, Dz. U. z 2006 Nr 17 poz. 128, Dz. U. Nr 181 poz. 1337, Dz. U. z 2007 r Nr 48 poz. 327, Dz. U. r Nr 138 poz. 974, Dz. U. Nr 173 poz. 1218) oraz art. 188 ustawy z dnia 30 czerwca 2005 r o finansach publicznych (Dz. U. z 2005 r Nr 249 poz. 2104, Dz. U. Nr 169 poz. 1420, Dz. U. z 2006 r Nr 45 poz. 319, Dz. U. Nr 104 poz. 708, Dz. U. Nr 170 poz. 1217 i 1218, Dz. U. Nr 187 poz. 1381, Dz. U. Nr 249 poz.1832, Dz. U. z 2007 r Nr 82 poz. 560, Dz. U. Nr 88 poz. 587, Dz. U. Nr 115 poz. 791, Dz. U. Nr 140 poz. 984) Wójt Gminy zarządza co następuje:
§ 1. Zwiększa się plan dochodów budżetu Gminy Inowłódz na 2008 r o kwotę 15 578 zł zgodnie z załącznikiem nr 1. Plan dochodów po zmianach wynosi 10 002 421,65 zł w tym dochody majątkowe w kwocie 826 969 zł oraz dochody bieżące w kwocie 9 175 452,65 zł
§ 2. Zwiększa się plan wydatków budżetu Gminy Inowłódz na 2008 r o kwotę 15 578 zł zgodnie z załącznikiem nr 2. Plan wydatków po zmianach wynosi 11 144 399,65 zł w tym wydatki majątkowe w kwocie 1 964 500 zł oraz wydatki bieżące w kwocie 9 179 899,65 zł
§ 3. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia
Wójt Gminy Inowłódz
mgr Cezary Krawczyk
- Szczegóły
- Małgorzata Mierzwa
- Kategoria: 2008
- Odsłony: 264
Zarządzenie Nr 31/2008
Wójta Gminy Inowłódz
z dnia 11 września 2008 r.
w sprawie powołania Społecznej Komisji do opracowania koncepcji funkcjonowania instytucji kultury oraz modelu organizowania życia kulturalnego w Gminie Inowłódz .
Na podstawie art. 30 ust.1 ustawy z dnia 18 marca 1990 r. o samorządzie gminnym /Dz U. z 2001r. Nr.142 poz. 1591; z 2002r., Nr 23 poz. 220, Nr 62 poz. 558, Nr 113 poz. 984, Nr 153 poz. 1271, Nr 214 poz.1806; z 2003r., Nr 80 poz.717, Nr162 poz.1568; z 2004r., Nr 102 poz.1055, Nr 116 poz.1203, nr 167, poz.1759; z 2005r. Nr 172, poz.1441, Nr 175 poz. 1457; z 2006 Nr 17 poz. 128 , Nr 175 poz. 1457, Nr 181 poz. 1337; z 2007r. Nr 48 poz. 327, Nr 138 poz. 974, Nr 173 poz. 1218/, zarządzam co następuje:
§1.Powołuję Społeczną Komisję do opracowania koncepcji funkcjonowania instytucji kultury oraz modelu organizowania życia kulturalnego w Gminie Inowłódz, w następującym składzie:
Marek Leszczyński -radny Rady Gminy
Marian Seliga -radny Rady Gminy
Barbara Dziubałtowska-Chachuła -radna Rady Gminy
Barbara Maciejczyk - kierownik Gminnego Ośrodka Kultury
Barbara Klatka -dyr. SP w Brzustowie
Jolanta Łon -dyr. SP w Inowłodzu
Zbigniew Godlewski -dyr. SP w Królowej Woli
Małgorzata Tabor -dyr. Gimnazjum w Inowłodzu
Anna Szczepaniak -specjalistka w dziedzinie mediów
Jarosław Luteracki -artysta plastyk
Marcin Kubicz -sekretarz Gminy
§2.Zespół, opracuje materiał obejmujący udokumentowaną analizę stanu dotychczasowego wraz z oceną efektywności funkcjonowania instytucji kultury oraz przedstawi koncepcję funkcjonowania instytucji kultury oraz model organizowania życia kulturalnego w Gminie Inowłódz.
§3.Zespół przedstawi materiał przygotowany zgodnie z §2, w terminie do 15 listopada 2008 r.
§4.Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania i podlega opublikowaniu na tablicach ogłoszeń.
Wójt Gminy Inowłódz
mgr Cezary Krawczyk
- Szczegóły
- Małgorzata Mierzwa
- Kategoria: 2008
- Odsłony: 226
Zarządzenie Nr 30/2008
Wójta Gminy Inowłódz
z dnia 29 sierpnia 2008 r
w sprawie zmian budżetowych
Na podstawie art. 60 ust.2 pkt. 4 ustawy z dnia 8 marca 1990 r o samorządzie gminnym (tekst jedn. Dz. U. z 2001 Nr 142 poz.1591; z 2002 r Dz. .U. Nr 23 poz.220, Dz. U. Nr 62 poz.558, Dz. U. Nr 113 poz.984, Dz. U. Nr 153 poz. 1271, Dz. U. Nr 214 poz. 1806; Dz. U. z 2003 r Nr 80 poz.717, Dz. U. Nr 162 poz. 1568; Dz. U. z 2004 r Nr 102 poz. 1055, Nr 116 poz.1203, Dz. U. z 2005 r Nr 172 poz. 1441 Dz. U. Nr 175 poz. 1457, Dz. U. z 2006 Nr 17 poz. 128, Dz. U. Nr 181 poz. 1337, Dz. U. z 2007 r Nr 48 poz. 327, Dz. U. r Nr 138 poz. 974, Dz. U. Nr 173 poz. 1218) oraz art. 188 ustawy z dnia 30 czerwca 2005 r o finansach publicznych (Dz. U. z 2005 r Nr 249 poz. 2104, Dz. U. Nr 169 poz. 1420, Dz. U. z 2006 r Nr 45 poz. 319, Dz. U. Nr 104 poz. 708, Dz. U. Nr 170 poz. 1217 i 1218, Dz. U. Nr 187 poz. 1381, Dz. U. Nr 249 poz.1832, Dz. U. z 2007 r Nr 82 poz. 560, Dz. U. Nr 88 poz. 587, Dz. U. Nr 115 poz. 791, Dz. U. Nr 140 poz. 984) Wójt Gminy zarządza co następuje:
§ 1. Dokonuje się zmian w planie wydatków budżetu Gminy Inowłódz na 2008 r zgodnie z załącznikiem nr 1.
§ 2. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia
Wójt Gminy Inowłódz
mgr Cezary Krawczyk
- Szczegóły
- Małgorzata Mierzwa
- Kategoria: 2008
- Odsłony: 272
Zarządzenie Nr 29/2008
Wójta Gminy Inowłódz
z dnia 29 sierpnia 2008 r.
w sprawie nadania regulaminu Organizacyjnego Urzędu Gminy w Inowłodzu
Na podstawie art. 33 ust.2 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym /Dz U. z 2001r. Nr.142 poz. 1591; z 2002r., Nr 23 poz. 220, Nr 62 poz. 558, Nr 113 poz. 984, Nr 153 poz. 1271, Nr 214 poz.1806; z 2003r., Nr 80 poz.717, Nr162 poz.1568; z 2004r., Nr 102 poz.1055, Nr 116 poz.1203, nr 167, poz.1759; z 2005r. Nr 172, poz.1441, Nr 175 poz. 1457; z 2006 Nr 17 poz. 128 , Nr 175 poz. 1457, Nr 181 poz. 1337; z 2007r. Nr 48 poz. 327, Nr 138 poz. 974, Nr 173 poz. 1218/, zarządzam co następuje:
§1. 1. Nadaję Regulamin Organizacyjny Urzędu Gminy w Inowłodzu treści określonej w załączniku do niniejszego zarządzenia.
2. Niniejszy regulamin wchodzi w życie z dniem 1 września 2008r.
§2. Z dniem wejścia w życie niniejszego Regulaminu traci moc dotychczasowy Regulamin Organizacyjny Urzędu Gminy nadany zarządzeniem Nr 17/2008 z dnia 15 maja 2008 roku
§3. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Wójt Gminy Inowłódz
mgr Cezary Krawczyk
- Szczegóły
- Małgorzata Mierzwa
- Kategoria: 2008
- Odsłony: 263
Zarządzenie Nr 28/2008
Wójta Gminy Inowłódz
z dnia 27 sierpnia 2008 r
w sprawie przedstawienia sprawozdania z wykonania budżetu za pierwsze półrocze 2008r
Na podstawie art. 198 ustawy z dnia 30 czerwca 2005 r o finansach publicznych (Dz. U. z 2005 r Nr 249 poz. 2104, Dz. U. Nr 169 poz. 1420, Dz. U. z 2006 r Nr 45 poz. 319, Dz. U. Nr 104 poz. 708, Dz. U. Nr 170 poz. 1217 i 1218, Dz. U. Nr 187 poz. 1381, Dz. U. Nr 249 poz.1832, Dz. U. z 2007 r Nr 82 poz. 560, Dz. U. Nr 88 poz. 587, Dz. U. Nr 115 poz. 791, Dz. U. Nr 140 poz. 984) Wójt Gminy zarządza co następuje:
§1.Przedstawienie Radzie Gminy i Regionalnej Izbie Obrachunkowej:
Informacji o przebiegu wykonania budżetu za pierwsze półrocze 2008 rok zawierającego zestawienie dochodów i wydatków budżetu Gminy Inowłódz w szczegółowości nie mniejszej niż w uchwale budżetowej oraz informacji o wykonaniu planu finansowegoza pierwsze półrocze 2008 r Gminnego Ośrodka Kultury w Inowłodzu
§2. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Wójt Gminy Inowłódz
mgr Cezary Krawczyk
- Szczegóły
- Małgorzata Mierzwa
- Kategoria: 2008
- Odsłony: 249
ZARZĄDZENIE NR 27/2008
WÓJTA GMINY INOWŁÓDZ
z dnia 19 sierpnia 2008 r.
w sprawie wprowadzenia do użytku
„Planu Reagowania Kryzysowego Gminy Inowłódz".
Na podstawie art. 5 ust. 1 ustawy z dnia 26 kwietnia 2007 roku o zarządzaniu kryzysowym (Dz.U. nr 89, poz. 590) oraz Zarządzenia Nr 2/08 z dnia 17 stycznia 2008r. Szefa Obrony Cywilnej Powiatu Tomaszowskiego-Starosty Tomaszowskiego w sprawie opracowania gminnych planów reagowania kryzysowego zarządza się co następuje:
§ 1
Wprowadza się do użytku „Plan Reagowania Kryzysowego Gminy Inowłódz" określający rolę, miejsce i zadania administracji samorządowej oraz innych instytucji w czasie realizacji przedsięwzięć reagowania kryzysowego.
§ 2
Opracowany „Plan Reagowania Kryzysowego Gminy Inowłódz" podlega uzgodnieniu ze Starostą Powiatu Tomaszowskiego za pośrednictwem Naczelnika Wydziału Zarządzania Kryzysowego w terminie do 22 sierpnia 2008 roku.
§ 3
Aktualizację „Planu Reagowania Kryzysowego Gminy Inowłódz" dokonywać nie rzadziej niż co 2 lata oraz każdorazowo po zakończeniu działań reagowania kryzysowego, na podstawie doświadczeń i wniosków wynikających z tych działań.
Nadzór nad procesem aktualizacji „Planu Reagowania Kryzysowego Gminy Inowłódz" powierzam osobie odpowiedzialnej w gminie.
§ 4
Zobowiązuję osoby i instytucje wymienione w planie do przeprowadzenia odpowiednich szkoleń i ćwiczeń niezbędnych do wdrożenia „Planu Reagowania Kryzysowego Gminy Inowłódz".
§ 5
Traci moc Zarządzenie Wójta Gminy Inowłódz nr 4/2000 z dnia 11 grudnia 2000r. w sprawie wprowadzenia do użytku „Gminnego Planu Reagowania".
§ 6
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Wójt Gminy Inowłódz
mgr Cezary Krawczyk
- Szczegóły
- Małgorzata Mierzwa
- Kategoria: 2008
- Odsłony: 243
Zarządzenie Nr 26/2008
Wójta Gminy Inowłódz z dnia - 31 lipca 2008 r.
w sprawie powołania komisji rekrutacyjnej i ogłoszenia naboru na stanowiska urzędnicze w Urzędzie Gminy Inowłódz.
Na podstawie art. 3a ust. 2 ustawy z dnia 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych (tekst jednolity Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1593 ze zmianami w związku z Zarządzeniem Nr 7/2006 Wójta Gminy Inowłódz z dnia 24 marca 2006r. w sprawie ustalenia procedury naboru pracowników samorządowych na stanowiska urzędnicze i kierownicze stanowiska urzędnicze w Urzędzie Gminy w Inowłodzu zarządza się, co następuje:
§ 1.Powołuje się komisje rekrutacyjną w celu przeprowadzenia naboru na stanowisko ds. Obsługi kasowej,inwentaryzacji i podatku VAT w następującym składzie :.
1)Cezary Krawczyk- Wójt Gminy- Przewodniczący Komisji
2)Marcin Kubicz- Sekretarz Gminy- członek Komisji
3)Katarzyna Koch- Skarbnik Gminy- członek Komisji
4)Elżbieta Kośka- inspektor ds. zatr.i kadr- Sekretarz Komisji
§2.Powołuje się komisje rekrutacyjną w celu przeprowadzenia naboru na stanowisko Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego
1. Cezary Krawczyk - Wójt Gminy - Przewodniczący Komisji
2. Marcin Kubicz - Sekretarz Gminy - członek Komisji
3. Katarzyna Koch - Skarbnik Gminy - członek Komisji
§ 3. Ogłasza się nabór na stanowisko ds. Obsługi kasowej, inwentaryzacji i podatku VAT - Referat Finansowy
§ 4. Ogłasza się nabór na stanowisko Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego
§5. Wymagania wobec kandydatów oraz warunki naboru zostały określone w ogłoszeniu
o naborze, stanowiącym Załącznik do niniejszego zarządzenia.
§ 6. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Wójt Gminy
/-/ mgr Cezary Krawczyk
- Szczegóły
- Małgorzata Mierzwa
- Kategoria: 2008
- Odsłony: 207
Zarządzenie Nr 25/2008
Wójta Gminy Inowłódz
z dnia 25 lipca 2008 r
w sprawie zmian budżetowych
Na podstawie art. 60 ust.2 pkt. 4 ustawy z dnia 8 marca 1990 r o samorządzie gminnym (tekst jedn. Dz. U. z 2001 Nr 142 poz.1591; z 2002 r Dz. .U. Nr 23 poz.220, Dz. U. Nr 62 poz.558, Dz. U. Nr 113 poz.984, Dz. U. Nr 153 poz. 1271, Dz. U. Nr 214 poz. 1806; Dz. U. z 2003 r Nr 80 poz.717, Dz. U. Nr 162 poz. 1568; Dz. U. z 2004 r Nr 102 poz. 1055, Nr 116 poz.1203, Dz. U. z 2005 r Nr 172 poz. 1441 Dz. U. Nr 175 poz. 1457, Dz. U. z 2006 Nr 17 poz. 128, Dz. U. Nr 181 poz. 1337, Dz. U. z 2007 r Nr 48 poz. 327, Dz. U. r Nr 138 poz. 974, Dz. U. Nr 173 poz. 1218) oraz art. 188 ustawy z dnia 30 czerwca 2005 r o finansach publicznych (Dz. U. z 2005 r Nr 249 poz. 2104, Dz. U. Nr 169 poz. 1420, Dz. U. z 2006 r Nr 45 poz. 319, Dz. U. Nr 104 poz. 708, Dz. U. Nr 170 poz. 1217 i 1218, Dz. U. Nr 187 poz. 1381, Dz. U. Nr 249 poz.1832, Dz. U. z 2007 r Nr 82 poz. 560, Dz. U. Nr 88 poz. 587, Dz. U. Nr 115 poz. 791, Dz. U. Nr 140 poz. 984) Wójt Gminy zarządza co następuje:
§ 1. Zwiększa się z plan dochodów budżetu Gminy Inowłódz na 2008 r zgodnie z załącznikiem nr 1. Plan dochodów po zmianach wynosi 9 602 573,65 zł w tym dochody majątkowe w kwocie 535 600 zł oraz dochody bieżące w kwocie 9 066 973,65 zł.
§ 2. Zwiększa się plan wydatków budżetu Gminy Inowłódz na 2008 r zgodnie z załącznikiem nr 2. Plan wydatków po zmianach wynosi 11 016 849,65 zł w tym wydatki majątkowe w kwocie 2 094 000 zł oraz wydatki bieżące w kwocie 8 922 849,65 zł.
§ 3. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia
Wójt Gminy Inowłódz
Cezary Krawczyk
Załącznik nr 1 |
|||||
Dział |
Rozdział |
§ |
Nazwa |
Zwiększenie |
Zmniejszenie |
zadania zlecone |
|||||
852 |
Pomoc społeczna |
2 095,00 |
0,00 |
||
85214 |
Zasiłki i pomoc w naturze oraz składki na ubezpieczenie emerytalno rentowe |
2 095,00 |
0,00 |
||
2010 |
Dotacje celowe otrzymane z budżetu państwa na realizację zadań bieżących z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych gminie (zwrot części podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju napędowego) |
2 095,00 |
|||
RAZEM |
2 095,00 |
0,00 |
Załącznik nr 2 |
|||||
Dział |
Rozdział |
§ |
Nazwa |
Zwiększenie |
Zmniejszenie |
zadania zlecone |
|||||
852 |
Pomoc społeczna |
2 095,00 |
0,00 |
||
85214 |
Zasiłki i pomoc w naturze orazskładki na ubezpieczenia emerytalne i rentowe |
2 095,00 |
0,00 |
||
3110 |
Świadczenia społeczne |
2 095,00 |
|||
Razem zadania zlecone |
2 095,00 |
0,00 |
|||
zadania własne |
|||||
750 |
Administracja publiczna |
2 000,00 |
2 000,00 |
||
75075 |
Promocja jednostek samorządu terytorialnego |
2 000,00 |
2 000,00 |
||
4170 |
wynagrodzenia bezosobowe |
2 000,00 |
|||
4210 |
zakup materiałów i wyposażenia |
2 000,00 |
|||
754 |
Bezpieczeństwo publiczne i ochrona przeciwpożarowa |
3 000,00 |
3 000,00 |
||
75412 |
Ochotnicze straże pożarne |
3 000,00 |
3 000,00 |
||
4300 |
zakup usług pozostałych |
3 000,00 |
|||
4430 |
Różne opłaty i składki |
3 000,00 |
|||
801 |
Oświata i wychowanie |
2 000,00 |
2 000,00 |
||
80101 |
Szkoły podstawowre |
2 000,00 |
1 000,00 |
||
4360 |
Opłaty z tytułu zakupu usług telekomunikacyjnych telefonii komórkowej |
1 000,00 |
|||
4370 |
Opłaty z tytułu zakupu usług telekomunikacyjnych telefonii stacjonarnej |
2 000,00 |
|||
80103 |
Oddziały przedszkone w szkolach podstawowych |
0,00 |
1 000,00 |
||
4240 |
Zakup pomocy naukowych, dydaktycznych i książek |
500,00 |
|||
4300 |
zakup usług pozostałych |
500,00 |
|||
852 |
Pomoc społeczna |
1 370,00 |
1 370,00 |
||
85219 |
Ośrodki pomocy społecznej |
1 370,00 |
1 370,00 |
||
4350 |
Zakup usług dostępu do sieci Internet |
300,00 |
|||
4370 |
Opłaty z tytułu zakupu usług telekomunikacyjnych telefonii stacjonarnej |
770,00 |
|||
4740 |
Zakup materiałów papierniczych do sprzętu drukarskiego i urządzeń kserograficznych |
300,00 |
|||
4750 |
Zakup akcesoriów komputerowych w tym programów i licencji |
1 370,00 |
|||
Razem zadania własne |
8 370,00 |
8 370,00 |
|||
RAZEM |
10 465,00 |
8 370,00 |
|||
2 095,00 |
- Szczegóły
- Małgorzata Mierzwa
- Kategoria: 2008
- Odsłony: 295
Zarządzenie Nr 24/2008
Wójta Gminy Inowłódz
z dnia 24 lipca 2008 r.
w sprawie powołania gminnej komisji ds.szacowania szkód w gospodarstwach rolnych i działach specjalnych produkcji rolnej spowodowanych klęską niekorzystnych zjawisk atmosferycznych oraz opiniowania wniosków kredytowych na wznowienie produkcji i otworzenia środków trwałych po tych klęskach na terenie Gminy Inowłódz
Na podstawie Zarządzenia Nr 212/2007 Wojewody Łódzkiego z dnia 05 czerwca 2007 roku w sprawie powołania gminnych komisji ds.szacowania szkód w gospodarstwach rolnych i działaniach specjalnych produkcji rolnej spowodowanych klęską niekorzystnych zjawisk atmosferycznych oraz opiniowania wniosków kredytowych na wznowienie produkcji i odtworzenia środków trwałych po tych klęskach na terenie województwa łódzkiego, zarządza się, co następuje:
§1.Powołuje się gminną komisje ds.szacowania szkód w gospodarstwach rolnych i działach specjalnych produkcji rolnej, znajdujących się na obszarach , na których szkody zostały spowodowane klęską suszy, gradobicia, nadmiernych opadów atmosferycznych , wymarzniecia, powodzi, huraganu, pożaru spowodowanego wyładowaniem atmosferycznym lub osuwisk ziemi oraz opiniowania wniosków kredytowych.
§2.W skład komisji wchodzi:
1.Janina Gostyńska - Przewodnicząca Komisji - Urząd Gminy Inowłódz
2.Tadeusz Piekarski - Z-ca Przewodniczącego Komisji - Rejonowy Zespół Doradztwa Rolniczego WODR w Tomaszowie Maz.
3.Ryszard Maciejczyk - członek Komisji delegat - do Walnego Zgromadzenia
Łódzkiej Izby Rolniczej
4.Ewa Kwaśkiewicz-Tomasik -członek Komisji -Urząd Gminy Inowłódz
5.Janina Kamińska - członek Komisji -Urząd Gminy Inowłódz
§3.Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Wójt Gminy Inowłódz
mgr Cezary Krawczyk
- Szczegóły
- Małgorzata Mierzwa
- Kategoria: 2008
- Odsłony: 199
ZARZĄDZENIE NR 23/2008
WÓJTA GMINY INOWŁÓDZ
z dnia 20 czerwca 2008 r.
w sprawie przedłużenia okresu powierzenia stanowiska dyrektora
Publicznej Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Brzustowie
Na podstawie art. 30 ust. 2 pkt. 5 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym ( Dz.U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591; z 2002 r. Nr 23, poz. 220, Nr 62, poz. 558, Nr 113, poz. 984, Nr 153, poz. 1271, Nr 214, poz. 1806; z 2003 r. Nr 80, poz. 717, Nr 162, poz. 1568; z 2004 r. Nr 102, poz. 1055, Nr 116, poz. 1203; z 2005 r. Nr 172, poz.1441, Nr 175, poz.1457; z 2006 r. Nr 17, poz.128, Nr 181, poz. 1337; z 2007 r. Nr 48, poz.327, Nr 138, poz.974, Nr 173, poz.1218 ) oraz art. 36a, ust. 1 i 9 ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty ( Dz.U. z 2004 r. Nr 256, poz. 2572, Nr 273, poz. 2703, Nr 281, poz. 2781; z 2005 r. Nr 17, poz.141, Nr 94, poz. 788, Nr 122, poz. 1020, Nr 131, poz.1091, Nr 167, poz.1400, Nr 249, poz. 2104; z 2006 r. Nr 144, poz. 1043, Nr 208 poz. 1532, Nr 227, poz. 1658; z 2007 r. Nr 42, poz. 273, Nr 80, poz. 542, Nr 115, poz. 791, Nr 120, poz.818, Nr 180, poz.1280, Nr 181, poz.1292) zarządzam:
§ 1. Przedłużyć Pani Barbarze Klatka okres powierzenia stanowiska dyrektora Publicznej Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Brzustowie na okres 5 lat tj. od 01.07.2008 r. do 30.06. 2013 r.
§ 2. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Wójt Gminy Inowłódz
mgr Cezary Krawczyk
- Szczegóły
- Małgorzata Mierzwa
- Kategoria: 2008
- Odsłony: 203
Strona 2 z 4