2005

Zarządzenie Nr 11

Wójta Gminy Inowłódz

z dnia 23 marca 2005 r.

w sprawie:  wykonania uchwały budżetowej Rady Gminy

                   Nr XXIII/153/2005 z dnia 17 marca 2005 r.

Na podstawie art. 126 ust. 1 pkt. 1,2 ustawy z dnia 26 listopada 1998 r. o finansach publicznych /Dz. U. Nr 15 poz. 148/ Wójt Gminy zarządza co następuje:

§ 1

Zatwierdza układ wykonawczy budżetu gminy na 2005 rok w zakresie dochodów stanowiący załącznik Nr 1 do niniejszego zarządzenia.

§ 2

Zatwierdza układ wykonawczy budżetu gminy na 2005 r. w zakresie wydatków stanowiący załącznik Nr 2 do niniejszego zarządzenia.

§ 3

Zatwierdza plan finansowy Zakładu Usług Komunalnych w Inowłodzu stanowiący załącznik Nr 3 do niniejszego zarządzenia.

§ 4

Zatwierdza plan finansowo-rzeczowy zadań z zakresu administracji państwowej w zakresie zadań zleconych i powierzonych na 2005 r. stanowiących załącznik Nr 4 do niniejszego zarządzenia.

§ 5

Zatwierdza plany finansowe jednostek podległych tj. Szkoły Podstawowej Brzustów, Inowłódz, Królowa Wola oraz Publicznego Gimnazjum w Inowłodzu zgodnie z załącznikiem Nr 2a do niniejszego zarządzenia.

§ 6

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.

Wójt Gminy Inowłódz

mgr Cezary Krawczyk

Załączniki:
PlikZałączającyRozmiarPobieranieZamieszczono
Pobierz plik (Zarządzenie_nr_11_2005.pdf)Zarządzenie nr 11 2005Małgorzata Mierzwa253 kB1022015-06-19 14:58

ZARZĄDZENIE Nr 10/2005

Wójta Gminy Inowłódz

z dnia 15 marca 2005 r

w sprawie powołania Komisji do przejęcia nieruchomości zabudowanej Ośrodkiem Zdrowia ozn. nr dz. 1408 i 1410 położonej w Inowłodzu do zasobów Gminy Inowłódz

Na podstawie art.30 ust.1, 2 pkt.3 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie terytorialnym /tj. Dz.U. z 2001 r Nr 142 poz. 159195 z późn. zm./ oraz art.20 ust.2 art.23 ust.1 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami tj. DZ.U.261 z 2004 r./ postanawiam:

§ 1

Powołać Komisję do przejęcia nieruchomości zabudowanej nabytej na wniosek na rzecz Gminy Inowłódz opisanej w karcie inwentaryzacyjnej nr 1/2004 zgodnie z decyzją Wojewody Łódzkiego z dnia 31 stycznia 2005 roku Nr decyzji SP.VII.7722//5/1/2004/BK/MJR  w następującym składzie:

1.Janina Gostyńska

2.Kazimierz Grygiel

3.Jadwiga Świech

4.Baranowska Danuta

5.Aleksander Kobalczyk

                                                             § 2

Zarządzenie obowiązuje z dniem jego podpisania

Data: 15 marzec 2005 r..

Wójt Gminy Inowłódz

mgr Cezary Krawczyk

Załączniki:
PlikZałączającyRozmiarPobieranieZamieszczono
Pobierz plik (Zarządzenie_nr_10_2005.pdf)Zarządzenie nr 10 2005Małgorzata Mierzwa50 kB1032015-06-19 14:56

ZARZĄDZENIE NR  9/2005

WÓJTA GMINY INOWŁÓDZ

z dnia 11 marca 2005 r.

 

w sprawie powołania komisji inwentaryzacyjnej do przeprowadzenia okresowej inwentaryzacji sprzętu obrony cywilnej

 

Na podstawie Zarządzenia Nr 223/2000 Wojewody Łódzkiego Szefa Obrony Cywilnej Województwa z dnia 6 listopada 2000 roku w sprawie szczegółowych zasad obrotu i ewidencji rzeczowych składników majątku Obrony Cywilnej w województwie łódzkim, Zarządzenia Nr 2/05 z dnia 26 stycznia 2005 r. Szefa Obrony Cywilnej Powiatu Tomaszowskiego - Starosty Tomaszowskiego w sprawie ustalenia i realizacji zadań z zakresu spraw obronnych, obrony cywilnej i zarzadzania kryzysowego dla powiatu i Starostwa Powiatowego na 2005 r. oraz na podstawie art. 26 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz.U. Nr 121 poz. 591 z późn. zm.) postanawia się co następuje:

 

§ 1.

Powołuje się komisję inwentaryzacyjną do przeprowadzenia inwentaryzacji w gminnym magazynie sprzętu obrony cywilnej w składzie:

 

                                      Kazimierz Grygiel - Kierownik Referatu ds. Obywatelskich i Organizacyjnych

 

a/ Przewodniczący     ..............................................................................................

                                               /imię, nazwisko, stanowisko służbowe/

                                             Jadwiga Świech - Inspektor

 

 

b/ Członkowie           ..............................................................................................

 

                                               Zbigniew Ośniecki - Inspektor

                                                                                                        ...............................................................................................

 

§ 2.

W razie potrzeby na wniosek przewodniczącego komisji jej skład może być zwiększony o dalszych członków.

 

§ 3.

W/w skład komisji dokona spisu z natury wyposażenia znajdującego się na stanie magazynu OC. W przypadku stwierdzenia całkowitego zużycia sprzętu bądź upływu terminu ważności przygotuje wnioski do wybrakowania określonego sprzętu.

 

§ 4.

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

 

Wójt Gminy Inowłódz

mgr Cezary Krawczyk

Załączniki:
PlikZałączającyRozmiarPobieranieZamieszczono
Pobierz plik (Zarządzenie_nr_9_2005.pdf)Zarządzenie nr 9 2005Małgorzata Mierzwa42 kB1132015-06-19 14:55

ZARZĄDZENIE NR 8/2005

WÓJTA GMINY INOWŁÓDZ

z dnia 28 lutego 2005 r.

w sprawie powierzenia pełnienia obowiązków dyrektora

Publicznej Szkoły Podstawowej w Inowłodzu

i Publicznego Przedszkola w Inowłodzu

Na podstawie art. 30 ust. 2 pkt. 5 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym ( Dz.U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591, z 2002 r. Nr 23, poz. 220, Nr 62, poz. 558, Nr 113, poz. 984, Nr 153, poz. 1271, Nr 214, poz. 1806, z 2003 r. Nr 80, poz. 717, Nr 162, poz. 1568 z 2004 r. Nr 102, poz. 1055, Nr 116, poz. 1203 ) oraz art. 36 a, ust. 1 i 4a ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty ( Dz.U. z 2004 r. Nr 256, poz.2573, Nr 273, poz. 2703, Nr 281, poz. 2781) zarządzam, co następuje:

§ 1. Powierzam Pani mgr Monice Goska pełnienie obowiązków dyrektora Publicznej Szkoły Podstawowej w Inowłodzu i Publicznego Przedszkola w Inowłodzu na okres od 1 marca 2005 r. do dnia 31 sierpnia 2005 r.

§ 2. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.

                                                                                           Wójt Gminy

mgr Cezary Krawczyk

Załączniki:
PlikZałączającyRozmiarPobieranieZamieszczono
Pobierz plik (Zarządzenie_nr_8_2005.pdf)Zarządzenie nr 8 2005Małgorzata Mierzwa60 kB1052015-06-19 14:53

ZARZĄDZENIE NR 7/2005

WÓJTA GMINY INOWŁÓDZ

z dnia 28 lutego 2005 r.

w sprawie odwołania ze stanowiska dyrektora

Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Inowłodzu

Na podstawie art. 30 ust. 2 pkt. 5 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591, z 2002 r. Nr 23, poz. 220, Nr 62, poz. 558, Nr 113, poz. 984, Nr 153, poz.1271, Nr 214, poz. 1806, z 2003 r. Nr 80, poz.717, Nr 162, poz.1568, z 2004 r. Nr 102, poz.1055, Nr 116, poz.1203) oraz art. 38 ust. 1 pkt. 2 ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty ( Dz.U. z 2004 r. Nr 256, poz. 2572, Nr 273, poz. 2703, Nr 281, poz. 2781) zarządzam, co następuje:

§ 1. Odwołuję Panią mgr Monikę Goska ze stanowiska dyrektora Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Inowłodzu z dniem 28 lutego 2005 r.

§ 2. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.

                                                                                                   Wójt Gminy

                                                                                               mgr Cezary Krawczyk

Załączniki:
PlikZałączającyRozmiarPobieranieZamieszczono
Pobierz plik (Zarządzenie_nr_7_2005.pdf)Zarządzenie nr 7 2005Małgorzata Mierzwa48 kB1152015-06-19 14:52

Zarządzenie Nr 6/2005

Wójta Gminy Inowłódz

z dnia 27 stycznia 2005r.

W sprawie wprowadzenia zmian do Regulaminu Pracy Urzędu Gminy Inowłódz .

               Na podstawie art. 33  ust. 1  ustawy z dnia 08 marca  1990r. o samorządzie gminnym (Dz. U . z 2001r. Nr 142, poz. 1591; z 2002r. Nr 23, poz.220, Nr 62, poz.558; Nr 113, poz. 984; z 2003r.Nr 214, poz.1806, Nr 80 poz. 717 nr 162 poz.1568; z 2004  Nr 102 poz.1055, Nr 116 poz.1203,   oraz art.129  i  130  Kodeksu Pracy zarządzam co następuje:

§ 1. Wprowadza się zmiany do regulaminu pracy Urzędu Gminy jak niżej

Rozdział II Czas pracy § 4 pkt. 8 otrzymuje brzmienie :

Praca na stanowiskach administracyjnych wykonywania jest przez 5 dni w tygodniu od poniedziałku do piątku  w godzinach od 7:30 do 15:30

2. Na stanowiskach robotniczych mogą być stosowane różne systemy i rozkłady czasu pracy .

Pracodawca może stosować zmianowy system pracy , a w ramach pracy na jedną zmianę dopuszczalne jest zatrudnienie w stałym lub ruchomym czasie pracy.

W okresie od 15 października do 15 kwietnia  rozpoczynają i kończą pracę:

I zmiana - od godziny 6:00 do godziny 14:00

II zmiana - od godziny 14:00 do godziny 22:00

II zmiana - od godziny 22:00 do godziny 6:00

W tym systemie przyjmuje się czteromiesięczny okres rozliczeniowy.

W okresie od 16.04.do 15.10 wprowadza się równoważny system czasu pracy, dopuszczający przedłużenie dobowego wymiaru czasu pracy do 12 godzin.

W tym systemie przyjmuje się jednomiesięczny okres rozliczeniowy.

a) I zmiana  - od godziny 7:30 do godziny 19:30

b) II zmiana - od godziny 19:30 do godziny 7:30 dnia następnego

„ Za prace nocną przyjmuje się godziny pomiędzy 21.00 a 7. 00 rano za prace w niedziele i święta uważa się pracę w godzinach od 7.00 rano w dzień świąteczny lub niedziele do godziny 7.00 rano dnia następnego

Szczegółowy rozkład czasu pracy pracowników obsługi zatrudnionych w określonym systemie  tj. liczbę godzin pracy w poszczególnych dniach tygodnia  oraz godzin rozpoczynania i kończenia pracy w ramach określonego systemu czasu pracy uwzględniając dni wolne w zamian za przepracowane niedziele i święta  - opracowuje Kierownik Referatu ds. Organizacyjnych  Obywatelskich

§ 2. Pracownikowi wykonującemu pracę w porze nocnej przysługuje dodatek do wynagrodzenia za każdą godzinę pracy w porze nocnej w wysokości 20% stawki godzinowej wynikającej z minimalnego wynagrodzenia za prace - ustalonego na podstawie odrębnych przepisów.

Wykaz godzin przepracowanych w porze nocnej wynikających z opracowanego harmonogramu przekazuje Kierownik Referatu ds. Organizacyjnych i Obywatelskich do Referatu Księgowości po zakończeniu okresu rozliczeniowego.

§ 3. Zarządzenie wchodzi w życie po upływie 14 dni od jego podania do wiadomości pracowników.

Wójt Gminy Inowłódz

mgr Cezary Krawczyk

Załączniki:
PlikZałączającyRozmiarPobieranieZamieszczono
Pobierz plik (Zarządzenie_nr_6_2005.pdf)Zarządzenie nr 6 2005Małgorzata Mierzwa164 kB1052015-06-19 14:51

ZARZĄDZENIE NR 5/2005

SZEFA OBRONY CYWILNEJ - WÓJTA GMINY INOWŁÓDZ

z 16 lutego 2005 roku

w sprawie działalności w zakresie zarządzania i reagowania kryzysowego, obrony cywilnej i spraw obronnych

Na podstawie art. 17 ust. 7 z dnia 21 listopada 1967 r. o powszechnym obowiązku obrony Rzeczypospolitej Polskiej (Dz. U. Z 2004 r. nr 241, poz. 2416), Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 25 czerwca 2002 r. w sprawie szczegółowego zakresu działania Szefa Obrony Cywilnej Kraju, szefów obrony cywilnej województw, powiatów gmin (Dz. U. Nr 96 poz. 850 z późn. zm.), Wytycznych Wojewody Łódzkiego z dnia 29 grudnia 2004 r. dotyczących zasad Działalności w zakresie bezpieczeństwa i obronności w 2005 r. oraz Zarządzenia nr 2/05 z 26 stycznia 2005 r. Szefa Obrony Cywilnej Powiatu Tomasowskiego - Starosty Tomaszowskiego w sprawie ustalenia i realizacji zadań z zakresu spraw obronnych, obrony cywilnej i zarządzania kryzysowego dla powiatu i Starostwa Powiatowego na 2005 rok

§ 1. Niniejszym zarządzeniem wprowadzam wytyczne określające realizację zadań w zakresie zarządzania i reagowania kryzysowego, obrony cywilnej i spraw obronnych na terenie Gminy Inowłódz w 2005 roku stanowiące załącznik Nr 1 do zarządzenia.

§ 2. Niniejszym wprowadzam plan działania obrony cywilnej, obejmujący zasadnicze przedsięwzięcia przewidywane do wykonania w 2005 roku jako załącznik Nr 2 do zarządzenia.

§ 3. Nakładam na podległych wykonawców zadania określone w załącznikach Nr 1 i 2 do niniejszego zarządzenia.

§ 4. Zobowiązuję Sekretarza Gminy do wdrożenia wśród podległych ogniw nałożonych niniejszym zarządzeniem zadań.

§ 5. Zobowiązuje pracownika ds. obronnych i OC do uzgodnienia powyższego zarządzenia wraz Starostwem załącznikami ze Starostą Tomaszowskim w terminie do 28 lutego 2005 r.

§ 6. Z realizacji zadań określonych w §1 i §2 należy złożyć sprawozdanie do Starostwa Powiatowego Tomaszowie Mazowieckim w terminie do 31 października 2005 r.

§ 7. Wykonanie zarządzenia powierzam wykonawcom wymienionym w załączniku Nr 1 i 2.

§ 8. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Wójt Gminy Inowłódz

mgr Cezary Krawczyk

Załączniki:
PlikZałączającyRozmiarPobieranieZamieszczono
Pobierz plik (Zarządzenie_nr_5_2005.pdf)Zarządzenie Nr 5 2005Małgorzata Mierzwa162 kB1062015-06-19 14:48
Pobierz plik (Załącznik_nr_1_5_2005.pdf)Załącznik nr 1 5 2005Małgorzata Mierzwa551 kB1032015-06-19 14:48
Pobierz plik (Załącznik_nr_2_5_2005.pdf)Załącznik nr 2 5 2005Małgorzata Mierzwa386 kB1002015-06-19 14:49

Zarządzenie Nr 4/2005

Wójta Gminy Inowłódz

z dnia 27 stycznia 2005r.

W sprawie ustalenia dnia wolnego wynikającego z obniżenia wymiaru czasu pracy

w miesiącu styczniu 2005 w okresie rozliczeniowym .

               Na podstawie art. 33 ust. 1 ustawy z dnia 08 marca 1990r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001r. Nr 142, poz. 1591; z 2002r. Nr 23, poz.220, Nr 62, poz.558; Nr 113, poz. 984; z 2003r.Nr 214, poz.1806, Nr 80 poz. 717nnr 162 poz.1568; z 2004 Nr 102 poz.1055, Nr 116 poz.1203, art.129 i 130 Kodeksu Pracy oraz Regulaminu pracy wprowadzonego zarządzeniem Wójta Gminy z dnia 23.06.2004r. Nr 34/2004 zarządzam co następuje:

§ 1. W związku z przyjętym okresem rozliczeniowym oraz harmonogramem czasu pracy na 2005r. dla pracowników Urzędu Gminy i kierowników jednostek organizacyjnych oraz występowania w tygodniu dwóch świąt w inne dni wolne od pracy inne niż niedziela przypadające na dzień 1stycznia 2005r. wyznaczam inny dzień wolny od pracy w dniu

29.04.2005 r.

§ 2. Zarządzenie wchodzi w życie po upływie 14 dni od jego podania do wiadomości pracowników.

Wójt Gminy Inowłódz

mgr Cezary Krawczyk

Załączniki:
PlikZałączającyRozmiarPobieranieZamieszczono
Pobierz plik (Zarządzenie_nr_4_2005.pdf)Zarządzenie Nr 4 2005Małgorzata Mierzwa56 kB1072015-06-19 14:46

Zarządzenie Nr 3/2005

Wójta Gminy Inowłódz

z dnia 27 stycznia 2005r.

W sprawie ustalenia harmonogramu pracy i przyjęcia okresu rozliczeniowego w 2005r.

               Na podstawie art. 33 ust. 1 ustawy z dnia 08 marca 1990r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001r. Nr 142, poz. 1591; z 2002r. Nr 23, poz.220, Nr 62, poz.558; Nr 113, poz. 984; z 2003r.Nr 214, poz.1806, Nr 80 poz. 717nnr 162 poz.1568; z 2004 Nr 102 poz.1055, Nr 116 poz.1203, art.129 i 130 Kodeksu Pracy oraz Regulaminu pracy wprowadzonego zarządzeniem Wójta Gminy z dnia 23.06.2004r. Nr 34/2004 zarządzam co następuje:

§ 1. Ustala się wymiar czasu pracy w poszczególnych miesiącach 2005r. dla pracowników Urzędu Gminy Inowłódz oraz podległych służbowo Wójtowi Gminy kierowników jednostek organizacyjnych dla 4 - miesięcznego okresu rozliczeniowego, który stanowi załącznik nr 1i 2 do zarządzenia

§ 2. Zarządzenie wchodzi w życie po upływie 14 dni od jego podania do wiadomości pracowników.

Wójt Gminy Inowłódz

mgr Cezary Krawczyk

Załączniki:
PlikZałączającyRozmiarPobieranieZamieszczono
Pobierz plik (Zarządzenie_nr_3_2005.pdf)Zarządzenie Nr 3 2005Małgorzata Mierzwa73 kB1102015-06-19 14:44

ZARZĄDZENIE Nr 2/2005

Wójta Gminy Inowłódz

z dnia 27 stycznia 2005

w sprawie powołania Komisji do przeprowadzenia przeglądów budynków, lokali mieszkalnych , użytkowych będących w zasobach mieszkaniowych Gminy Inowłódz

 

Na podstawie art.30 ust.1, 2 pkt.3 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie terytorialnym /tj.Dz.U. z 2001 r Nr 142 poz. 159195 z późn. zm./ oraz art.20 ust.2 art.23 ust.1 pkt.4 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r.o gospodarce nieruchomościami tj. DZ.U.261 z 2004 r/ postanawiam :

 

 

 

§ 1.

Powołać Komisję do przeprowadzenia przeglądów budynków i lokali mieszkalnych będących w zasobach mieszkaniowych stanowiących własność Gminy Inowłódz w następującym składzie:

1.Janina Gostyńska

2.Grażyna Świerczyńska

3.Kazimierz Grygiel

4.Janina Kamińska

5.Jadwiga Świech

6.Aleksander Kobalczyk

 

§ 2.

Zarządzenie obowiązuje z dniem jego podpisania

 

 

Data: 27 stycznia 2005 r.

Wójt Gminy Inowłódz

mgr Cezary Krawczyk

Załączniki:
PlikZałączającyRozmiarPobieranieZamieszczono
Pobierz plik (Zarządzenie_Nr_2_2005.pdf)Zarządzenie Nr 2 2005Małgorzata Mierzwa82 kB1052015-06-19 14:43