ZARZĄDZENIE NR 9/2005
WÓJTA GMINY INOWŁÓDZ
z dnia 11 marca 2005 r.
w sprawie powołania komisji inwentaryzacyjnej do przeprowadzenia okresowej inwentaryzacji sprzętu obrony cywilnej
Na podstawie Zarządzenia Nr 223/2000 Wojewody Łódzkiego Szefa Obrony Cywilnej Województwa z dnia 6 listopada 2000 roku w sprawie szczegółowych zasad obrotu i ewidencji rzeczowych składników majątku Obrony Cywilnej w województwie łódzkim, Zarządzenia Nr 2/05 z dnia 26 stycznia 2005 r. Szefa Obrony Cywilnej Powiatu Tomaszowskiego - Starosty Tomaszowskiego w sprawie ustalenia i realizacji zadań z zakresu spraw obronnych, obrony cywilnej i zarzadzania kryzysowego dla powiatu i Starostwa Powiatowego na 2005 r. oraz na podstawie art. 26 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz.U. Nr 121 poz. 591 z późn. zm.) postanawia się co następuje:
§ 1.
Powołuje się komisję inwentaryzacyjną do przeprowadzenia inwentaryzacji w gminnym magazynie sprzętu obrony cywilnej w składzie:
Kazimierz Grygiel - Kierownik Referatu ds. Obywatelskich i Organizacyjnych |
a/ Przewodniczący ..............................................................................................
/imię, nazwisko, stanowisko służbowe/
Jadwiga Świech - Inspektor |
b/ Członkowie ..............................................................................................
Zbigniew Ośniecki - Inspektor |
...............................................................................................
§ 2.
W razie potrzeby na wniosek przewodniczącego komisji jej skład może być zwiększony o dalszych członków.
§ 3.
W/w skład komisji dokona spisu z natury wyposażenia znajdującego się na stanie magazynu OC. W przypadku stwierdzenia całkowitego zużycia sprzętu bądź upływu terminu ważności przygotuje wnioski do wybrakowania określonego sprzętu.
§ 4.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Wójt Gminy Inowłódz
mgr Cezary Krawczyk