Inowłódz: Przetarg nieograniczony na przebudowę drogi gminnej w zakresie budowy chodnika w miejscowości Konewka gm. Inowłódz
Numer ogłoszenia: 288346 - 2009; data zamieszczenia: 21.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Inowłodzu , ul. Spalska 2, 97-215 Inowłódz, woj. łódzkie, tel. 0-44 7101233, faks 0-44 7101233.

- Adres strony internetowej zamawiającego: www.inowlodz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na przebudowę drogi gminnej w zakresie budowy chodnika w miejscowości Konewka gm. Inowłódz.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa drogi gminnej w zakresie budowy chodnika w miejscowości Konewka obejmuje: - chodniki z kostki brukowej betonowej gr.8 cm na podsypce cementowo-piaskowej - ułożenie krawężników i obrzeży betonowych - roboty wykończeniowe w tym regulację wysokościową studni telefonicznych i zasuw wodociągowych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-7.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca powinien spełniać następujące warunki: 1. posiadać uprawnienia do wykonywanej działalności lub czynności objętych niniejszym zamówieniem, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2. posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia 3. znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia 4. nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia.

- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca powinien przedłożyć następujące dokumenty: 1. oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art.22 ust.1 ustawy PZP 2. oświadczenie wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 -2 ustawy PZP 3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej 4. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu 5. wykaz osób (sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik do siwz), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z danymi na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Przedłożone przez wykonawcę wykazy i dokumenty muszą potwierdzać, że przewidziane do realizacji niniejszego zamówienia osoby spełniają wymagania określone w odrębnych przepisach. Należy załączyć uprawnienia budowlane do kierowania robotami stanowiącymi przedmiot zamówienia wraz z aktualnym zaświadczeniem z właściwej izby samorządu zawodowego 6. wykaz (sporządzony wg wzoru załączonego do niniejszej siwz) wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat min. 3 zamówienia na roboty budowlane o podobnym charakterze i wartości, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - wtym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, zakresu, dat wykonania, miejsca wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie Potwierdzeniem należytego wykonania robót jest każdy dokument wystawiony na wykonawcę, w którym istnieje zapis potwierdzający okres oraz zakres wykonanych robót oraz ich wartość (referencje, listy gratulacyjne, protokół odbioru itp.) 7. polisa lub w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności 8. kosztorys ofertowy uproszczony lub szczegółowy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

 

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.

 

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.inowlodz.pl/bip.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Inowłodzu 97-215 Inowłódz ul. Spalska 2 pokój nr 6.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.09.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Inowłodzu 97-215 Inowłódz ul. Spalska 2, pokój obsługi interesanta.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

 

 

                                                                                  Wójt Gminy Inowłódz

                                                                                  mgr Cezary Krawczyk

Załączniki:
PlikZałączającyRozmiarPobieranieZamieszczono
Pobierz plik (siwz_chodnik_w_Konewce.pdf)Chodnik w Konewce - siwzMałgorzata Mierzwa177 kB662015-07-02 10:53
Pobierz plik (Projekt_chodnika.pdf)Chodnik w Konewce - projektMałgorzata Mierzwa66 kB652015-07-02 10:53
Pobierz plik (Kosztorys_-_chdnik_Konewka.pdf)Chodnik w Konewce - kosztorysMałgorzata Mierzwa83 kB672015-07-02 10:53
Pobierz plik (projekt_umowy_chodnik_Konewka.pdf)Chodnik w Konewce - projekt umowyMałgorzata Mierzwa52 kB652015-07-02 10:54
Pobierz plik (Chodnik_Konewka_-_projekt_2_egz..pdf)Chodnik Konewka-projekt cz 2Małgorzata Mierzwa310 kB742015-07-02 10:54
Pobierz plik (Specyfikacja_techniczna_chodnika_Konewka.pdf)Specyfikacja techniczna chodnik KonewkaMałgorzata Mierzwa2437 kB722015-07-02 10:55