Inowłódz: Przetarg nieograniczony na termomodernizację Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Inowłodzu - ściana wschodnia i północna
Numer ogłoszenia: 259552 - 2009; data zamieszczenia: 30.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Inowłodzu, ul. Spalska 2, 97-215 Inowłódz, woj. łódzkie, tel. 0-44 7101233, faks 0-44 7101233.

     Adres strony internetowej zamawiającego: www.inowlodz.pl/bip

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na termomodernizację Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Inowłodzu - ściana wschodnia i północna.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: - ocieplenie ścian zewnętrznych - wymianę obróbek blacharskich - tynkowanie ścian w kolorach: jasnego beżu jako koloru podstawowego, jasna beżowa zieleń jako kolor dodatkowy oraz jasno-ceglasty jako kolor na detale. Układ kolorów na ścianach do uzgodnienia z Zamawiającym Szczegółowy zakres robót zawierają: projekt techniczny - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca powinien spełniać następujące warunki: 1.posiadanie przez Wykonawcę uprawnień do wykonywania działalności lub czynności objętych niniejszym zamówieniem oraz nie podleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i ust.2 ustawy PZP 2.posiadanie przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca musi spełniać łącznie następujące warunki: 1) osoby kierujące muszą posiadać uprawnienia niezbędne do wykonywania prac określonych w projekcie technicznym ( z co najmniej 5-letnim stażem), uprawnienia wymagane przepisami ustawy Prawo budowlane oraz należeć do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa 2) wykonał w ciągu ostatnich pięciu lat co najmniej 3 zamówienia na roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i charakterem robotom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia oraz o wartości nie mniejszej niż przedmiot zamówienia 3) znajdowanie się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia a) wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków powinni dołączyć następujące dokumenty: 1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art.22 ust.1 ustawy PZP - zgodnie z załączonym wzorem 2. Oświadczenie Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust. 1 -2 ustawy PZP - zgodnie z załączonym wzorem 3.aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej 4. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu 5) Wykaz osób według wzoru stanowiącego załącznik do siwz, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z danymi na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Przedłożone przez Wykonawcę wykazy i dokumenty muszą potwierdzać, że przewidziane do realizacji niniejszego zamówienia osoby spełniają wymagania określone w odrębnych przepisach. Należy załączyć: - uprawnienia budowlane do kierowania robotami stanowiącymi przedmiot zamówienia wraz z aktualnym zaświadczeniem z właściwej izby samorządu zawodowego 6) Wykaz (sporządzony wg wzoru załączonego do siwz) wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych o podobnym charakterze i wartości, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie, z podaniem wartości, przedmiotu, zakresu, dat wykonania, miejsce wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Potwierdzeniem należytego wykonania robót jest każdy dokument wystawiony na wykonawcę, w którym istnieje zapis potwierdzający okres oraz zakres wykonanych robót oraz ich wartość (referencje, listy gratulacyjne, protokół odbioru itp.) 7.polisa lub w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.inowlodz.pl/bip.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Inowłodzu 97-215 Inowłódz ul. Spalska 2 pokój nr 6.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.08.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Inowłodzu ul. Spalska 2 punkt obsługi interesanta.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Załączniki:
PlikZałączającyRozmiarPobieranieZamieszczono
Pobierz plik (Ogłoszenie_o_zamówieniu_-_ściana_wschodnia_i_północna.pdf)Ogłoszenie o zamówieniu - SP i Gimnazjum Inowłódz ściana wschodnia i północnaMałgorzata Mierzwa94 kB732015-07-01 15:47
Pobierz plik (siwz-sciana_wschodnia_i_północna.pdf)siwz - SP i Gimnazjum Inowłódz ściana wschodnia i północnaMałgorzata Mierzwa174 kB782015-07-01 15:48
Pobierz plik (specyfikacja_techniczna_-_sciana_wschodnia_i_połnocna.pdf)specyfikacja techniczna - SP i Gimnazjum Inowlódz ściana wschodnia i północnaMałgorzata Mierzwa229 kB722015-07-01 15:49
Pobierz plik (przedmiar_-_sciana_wschodnia_i_polnocna.pdf)przedmiar - SP i Gimnazjum Inowłódz ściana wschodnia i północnaMałgorzata Mierzwa251 kB722015-07-01 16:07
Pobierz plik (projekt_umowy_-_sciana_wschodnia_i_polnocna.pdf)projekt umowy - SP i Gimnazjum Inowłódz ściana wschodnia i północnaMałgorzata Mierzwa52 kB722015-07-01 16:08