Zamieszczenie obowiązkowe opublikowane w BZP w dniu 11.10.2007 r.

pod nr 190187-2007

Ogłoszenie dotyczy zamówienia publicznego

Przetarg nieograniczony na roboty budowlane obejmujące

„Rozbudowę, adaptację i częściową rekonstrukcję

zamku Kazimierza Wielkiego w Inowłodzu - budowa wieży I etap"

Zamawiający - Urząd Gminy w Inowłodzu

Regon  - 000540819

97-15 Inowłódz woj. łódzkie pow. tomaszowski

ul. Spalska 2

tel. (044) 7101233, faks  (044) 7101233 ogłasza przetarg nieograniczony na zadanie:

„Rozbudowa, adaptacja i częściowa rekonstrukcja zamku Kazimierza Wielkiego w Inowłodzu - budowa wieży I etap"

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące:

1. Przygotowanie terenu pod budowę

2. Wykonanie ścian z piaskowca, którego wytrzymałość na ściskanie jest co najmniej 58,73 MPa a nasiąkliwość nie wyższa od nw7,6% na zaprawie wapienno-trasowej

3. Wykonanie płyt fundamentowych żelbetowych

4. Wykonanie słupów żelbetowych

5. Wykonanie żelbetowych płyt stropowych

6. Przygotowanie i montaż zbrojenia

7. Wykonawca powinien przewidzieć koszty związane z zabezpieczeniem budowy przed wpływem niekorzystnych warunków atmosferycznych ze względu na prowadzenie robót w okresie zimowym.

Powyższy przedmiot zamówienia według wspólnego słownika CPV określony jest kodem

45100000-8 Przygotowanie pod budowę

  45200000-9 Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych oraz ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

  45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

Adres strony internetowej na której będzie umieszczona specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.inowlodz.pl/bip

Rodzaj zamówienia: roboty budowlane

Nie przysługuje odwołanie

Pracownikiem uprawnionym do kontaktów z oferentami jest:

Janina Kamińska  tel. (044) 7101233 wewn.10 pok. nr 6

Godziny, w których udziela się informacji dotyczących przetargu: 8:30 do 14:30

Nie dopuszcza się składania ofert częściowych ani wariantowych.

Kryteria wyboru oferty i ich znaczenie (w %):

- cena (koszt) - 100%

Osoby biorące udział w postępowaniu winny spełniać wymogi art.22 i nie podlegać  wykluczeniu z art.24 ust.1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 20004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U.Nr 19,poz.177) oraz warunki określone w s.i.w.z.

O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:

1/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień

2/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia

3/ posiadają niezbędny potencjał techniczny do wykonania  zamówienia

4/ dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia

5/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia

6/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art.24 ust. 1 i 2 ustawy)

Wykonawcy mają dostarczyć w celu potwierdzenia następujące dokumenty:

1. wypełniony formularz ofertowy (wg załączonego druku przy siwz)

2. szczegółowy lub uproszczony kosztorys ofertowy (wg załączonego druku)

3. aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie  o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzający, iż Wykonawca prowadzi działalność w zakresie wykonywania prac objętych zamówieniem (wystawiony nie wcześniej niż  6 m-cy przed upływem terminu składania ofert

4. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert)

5/ oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu w art.22 ust.1 i nie podlega wykluczeniu z art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych (wg załączonego druku)

6) wykaz wszystkich zamówień zrealizowanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich 5 lat

(rozp.2002 i zakoń. 2006 r. odpowiadających charakterowi zamówienia i wartości, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, zakresu, dat wykonania, miejsca wykonania i odbiorców oraz dokumentów potwierdzających, że roboty  te zostały wykonane należycie, (wg załączonego druku do siwz)

Potwierdzeniem należytego wykonania robót jest każdy dokument wystawiony na wykonawcę, w którym istnieje zapis potwierdzający okres oraz zakres wykonanych robót oraz ich wartość, wykonanie co najmniej dwóch budynków lub budowli o konstrukcji murowej z kamienia oraz konstrukcji żelbetowych (treferencje, listy gratulacyjne, protokół odbioru itp.)

7) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z danymi na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności należy dołączyć: kserokopię uprawnień budowlanych do kierowania robotami stanowiącymi przedmiot zamówienia + aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu

zawodowego

8) polisę lub w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności

Zamawiający nie wymaga wpłacenia  wadium.

  Miejsce i termin składania ofert:

-        Urząd Gminy Inowłódz pok. nr 1 w terminie do dnia  31.10.2007 r. , godz.10:00

Miejsce i termin otwarcia ofert:

-        siedziba zamawiającego sala konferencyjna w dniu 31.10.2007 r. , godz.10:30

Okres związania ofertą - 30 dni.

Termin wykonania zamówienia wymagany - 30.03.2008 r.

Zamawiający nie wymaga wpłacenia wadium.

Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej

Załączniki do pobrania:

- siwz

- specyfikacja techniczna

- przedmiar

- projekt techniczny