Inowłódz, dnia 17.10.2007 r.
Nr 341/6/2007
Wyjaśnienie do siwz dot. przetargu nieograniczonego
„Przebudowa drogi gminnej Brzustów - Kolonia III"
W nawiązaniu do zapytania jednego z oferentów Urząd Gminy w Inowłodzu informuje, że zaistniała pomyłka w załączniku nr 2 do siwz.
W nagłówku załącznika nr 2 należy wykreślić: „wykonanie co najmniej dwóch budynków lub budowli o konstrukcji murowej z kamienia oraz konstrukcji żelbetowej"
Wójt Gminy Inowłódz
mgr Cezary Krawczyk
Zamieszczenie obowiązkowe opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 02.10.2007 r. pod nr 181655-2007
Ogłoszenie dotyczy zamówienia publicznego
Przetarg nieograniczony na roboty budowlane obejmujące
„Przebudowę drogi gminnej Brzustów - Kolonia III na odcinku
od km 1+200 do km 2+033 "
Zamawiający - Urząd Gminy w Inowłodzu
Regon - 000540819
97-15 Inowłódz woj. łódzkie pow. tomaszowski
ul. Spalska 2
tel. (044) 7101233, faks (044) 7101233 ogłasza przetarg nieograniczony na zadanie:
„Przebudowa drogi gminnej Brzustów - Kolonia III"
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące :
- obsługę geodezyjną
- roboty pomiarowe
- roboty ziemne
- profilowanie i zagęszczenie podłoża
- warstwa dolna podbudowy z kruszyw łamanych z materiału inwestora
- nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych
-przepusty rurowe
Powyższy przedmiot zamówienia według wspólnego słownika CPV określony jest kodem
Nr 45233140-2
Adres strony internetowej, na której będzie umieszczona specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.inowlodz.pl/
Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
Nie przysługuje odwołanie
Pracownikiem uprawnionym do kontaktów z oferentami jest:
Janina Kamińska tel. (044) 7101233 wewn.10 pok. nr 6
Godziny, w których udziela się informacji dotyczących przetargu: 8:30 do 14:30
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych ani wariantowych.
Kryteria wyboru oferty i ich znaczenie (w %):
- cena (koszt) - 100%
Osoby biorące udział w postępowaniu winny spełniać wymogi art.22 i nie podlegać wykluczeniu z art.24 ust.1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 20004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U.Nr 19,poz.177) oraz warunki określone w s.i.w.z.
O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
2/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia
3/ posiadają niezbędny potencjał techniczny do wykonania zamówienia
4/ dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
5/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
6/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art.24 ust. 1 i 2 ustawy)
Wykonawcy mają dostarczyć w celu potwierdzenia następujące dokumenty:
1. wypełniony formularz ofertowy (wg załączonego druku przy siwz)
2. kosztorys ofertowy z cenami jednostkowymi na podstawie przedmiaru robót przekazanych przez Zamawiającego (wg załączonego druku)
3. aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzający, iż Wykonawca prowadzi działalność w zakresie wykonywania prac objętych zamówieniem (wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert
4. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert)
5/ oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu w art.22 ust.1 i nie podlega wykluczeniu z art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych (wg załączonego druku)
6) wykaz wszystkich zamówień zrealizowanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich 5 lat (rozp.2002 i zakoń. 2006 r. odpowiadających charakterowi zamówienia i wartości, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, zakresu, dat wykonania, miejsca wykonania i odbiorców oraz dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, (wg załączonego druku do siwz)
7) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z danymi na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności należy dołączyć: kserokopię uprawnień budowlanych do kierowania robotami stanowiącymi przedmiot zamówienia + aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu
zawodowego
8) polisę lub w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
Zamawiający nie wymaga wpłacenia wadium.
Miejsce i termin składania ofert:
- Urząd Gminy Inowłódz pok. nr 1 w terminie do dnia 23.10.2007 r. , godz. 10:00
Miejsce i termin otwarcia ofert:
- siedziba zamawiającego sala konferencyjna w dniu 23.10.2007 r. , godz. 10:30
Okres związania ofertą - 30 dni.
Termin wykonania zamówienia wymagany - 30.11.2007 r.
Zamawiający nie wymaga wpłacenia wadium.
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej
Załączniki do pobrania:
- siwz
- specyfikacja techniczna
- przedmiar
- projekt techniczny