Inowłódz, dnia 17.10.2007 r.  

Nr 341/6/2007

                                                                     

        

Wyjaśnienie do siwz dot. przetargu nieograniczonego
„Przebudowa drogi gminnej Brzustów - Kolonia III"


W nawiązaniu do zapytania jednego z oferentów Urząd Gminy w Inowłodzu informuje, że zaistniała pomyłka w załączniku nr 2 do siwz.

W nagłówku  załącznika nr 2 należy wykreślić: „wykonanie co najmniej dwóch budynków lub budowli o konstrukcji murowej z kamienia oraz konstrukcji żelbetowej"  

  
Wójt Gminy Inowłódz

mgr Cezary Krawczyk

Zamieszczenie obowiązkowe opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 02.10.2007 r. pod nr 181655-2007

Ogłoszenie dotyczy zamówienia publicznego

Przetarg nieograniczony na roboty budowlane obejmujące

„Przebudowę drogi gminnej Brzustów - Kolonia III na odcinku

od km 1+200 do km 2+033 "

Zamawiający - Urząd Gminy w Inowłodzu

Regon - 000540819

97-15 Inowłódz woj. łódzkie pow. tomaszowski

ul. Spalska 2

tel. (044) 7101233, faks (044) 7101233 ogłasza przetarg nieograniczony na zadanie:

„Przebudowa drogi gminnej Brzustów - Kolonia III"

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące :

- obsługę geodezyjną

- roboty pomiarowe

- roboty ziemne

- profilowanie i zagęszczenie podłoża

- warstwa dolna podbudowy z kruszyw łamanych z materiału inwestora

- nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych

-przepusty rurowe

Powyższy przedmiot zamówienia według wspólnego słownika CPV określony jest kodem

Nr 45233140-2

Adres strony internetowej, na której będzie umieszczona specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.inowlodz.pl/

Rodzaj zamówienia: roboty budowlane

Nie przysługuje odwołanie

Pracownikiem uprawnionym do kontaktów z oferentami jest:

Janina Kamińska tel. (044) 7101233 wewn.10 pok. nr 6

Godziny, w których udziela się informacji dotyczących przetargu: 8:30 do 14:30

Nie dopuszcza się składania ofert częściowych ani wariantowych.

Kryteria wyboru oferty i ich znaczenie (w %):

- cena (koszt) - 100%

Osoby biorące udział w postępowaniu winny spełniać wymogi art.22 i nie podlegać wykluczeniu z art.24 ust.1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 20004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U.Nr 19,poz.177) oraz warunki określone w s.i.w.z.

O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:

1/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień

2/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia

3/ posiadają niezbędny potencjał techniczny do wykonania zamówienia

4/ dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia

5/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia

6/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art.24 ust. 1 i 2 ustawy)

Wykonawcy mają dostarczyć w celu potwierdzenia następujące dokumenty:

1. wypełniony formularz ofertowy (wg załączonego druku przy siwz)

2. kosztorys ofertowy z cenami jednostkowymi na podstawie przedmiaru robót przekazanych przez Zamawiającego (wg załączonego druku)

3. aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzający, iż Wykonawca prowadzi działalność w zakresie wykonywania prac objętych zamówieniem (wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert

4. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert)

5/ oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu w art.22 ust.1 i nie podlega wykluczeniu z art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych (wg załączonego druku)

6) wykaz wszystkich zamówień zrealizowanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich 5 lat (rozp.2002 i zakoń. 2006 r. odpowiadających charakterowi zamówienia i wartości, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, zakresu, dat wykonania, miejsca wykonania i odbiorców oraz dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, (wg załączonego druku do siwz)

7) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z danymi na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności należy dołączyć: kserokopię uprawnień budowlanych do kierowania robotami stanowiącymi przedmiot zamówienia + aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu

zawodowego

8) polisę lub w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności

Zamawiający nie wymaga wpłacenia wadium.

Miejsce i termin składania ofert:

- Urząd Gminy Inowłódz pok. nr 1 w terminie do dnia 23.10.2007 r. , godz. 10:00

Miejsce i termin otwarcia ofert:

- siedziba zamawiającego sala konferencyjna w dniu 23.10.2007 r. , godz. 10:30

Okres związania ofertą - 30 dni.

Termin wykonania zamówienia wymagany - 30.11.2007 r.

Zamawiający nie wymaga wpłacenia wadium.

Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej


Załączniki do pobrania:

- siwz

- specyfikacja techniczna

- przedmiar

- projekt techniczny