Inowłódz, dnia 25.09.2006 r.
SPROSTOWANIE
Dot. przetargu nieograniczonego na budowę kanalizacji sanitarnej z przyłączami
przewodem tłocznym oraz 2 sztuki przepompowni w miejscowości Spała
W związku z błędnym zamieszczeniem w specyfikacji istotnych warunków zamówienia nr konta podajemy nr prawidłowy:
03 89850004 0000 0000 0071 0013
Na str. 6 siwz oraz w załączniku Nr 2 wykaz wykonywanych robót budowlanych winien być wykazany w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia
Inowłódz, dnia 15.09.2006 r.
WYJAŚNIENIA
Dot: przetargu nieograniczonego na budowę kanalizacji sanitarnej
z przyłączami, przewodem tłocznym oraz 2 sztuki przepompowni
w miejscowości Spała.
W związku z pytaniami i wnioskami do specyfikacji istotnych warunków zamówienia dot. w/w przetargu Gmina Inowłódz jako Zamawiający udziela wyjaśnień:
Informacja banku o posiadaniu zdolności kredytowej nie musi zawierać stwierdzenia, że dotyczy ona niniejszego zamówienia.
Zamawiający prostuje treść pkt.6 siwz w ten sposób, że w miejsce dotychczasowej treści wpisuje treść:
1) każdy z przedsiębiorców wchodzący w skład konsorcjum oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich wykonawców występujących wspólnie
2)wszyscy konsorcjanci winni obligatoryjnie dołączyć do oferty dokumenty wymagane od Wykonawców wymienione w siwz.
Wadium wnoszone jest przez konsorcjum.
3) wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego.
4)Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem konsorcjum;
5)W przypadku wyboru przez Zamawiającego oferty złożonej przez konsorcjum, Wykonawcy tworzący konsorcjum zobowiązani będą najpóżniej przed zawarciem umowy na wykonanie zamówienia, do przedłożenia umowy konsorcjum:
5)Umowa, o której mowa wyżej, winna zawierać w szczególności: oznaczenie stron, cel działania, czas trwania umowy, zasady współdziałania, w tym zakres prac przewidzianych przez każdą ze stron oraz zasady dokonywania rozliczeń
Zamawiający w pkt.16 siwz żąda przedstawienia dokumentu, którego obowiązek złożenia wynika z art.24 ust.1 pkt.9 ustawy tj.
„aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie
określonym w art. 24 ust.1 pkt.9 PZP, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert"
Zamawiający nie dysponuje projektem odwodnienia wykopów, dysponuje
uproszczoną dokumentacją geologiczno-inżynierską podłoża budowlanego dla obiektów w miejscowości Spała opracowaną w maju 1997 r.
Pompowanie wody zostało określone w przedmiarze robót
450h - do uściślenia na podstawie dziennika pompowania.
Ryzyko zmniejszenia lub zwiększenia ilości godzin pompowania - wykonawca winien uwzględnić w zaproponowanej cenie ryczałtowej.
Kosztorys ofertowy należy sporządzić metodą kalkulacji szczegółowej lub uproszczonej.
M..kub. wykopów oraz „szalowań" wykopów ujęte są w przedmiarze robót. Ryzyko zmniejszenia czy też zwiększenia należy uwzględnić
w cenie ryczałtowej .
Do wykazu sprzętu potrzebnego do realizacji zamówienia nie należy dołączać wstępnego porozumienia, zobowiązania ani też umowy z właścicielem sprzętu, w przypadku gdy sprzęt jest wydzierżawiony
Całość zadania związana jest z infrastrukturą towarzyszącą budownictwu mieszkaniowemu.
Do przepompowni ścieków nie należy doliczać ogrodzenia.
Załącznik - dokumentacja projektowa.
Urząd Zamówień Publicznych Al. Szucha 2/4, 00-582 Warszawa Faks: (022) 45 87 700 Przesyłanie ogłoszeń on-line: http://www.uzp.gov.pl
|
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Roboty budowlane x publikacja obowiązkowa x
Dostawy publikacja nieobowiązkowa
Usługi
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I.1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów
Nazwa: Gmina Inowłódz
|
|||
Adres pocztowy: |
|||
Miejscowość: Inowłódz
|
Kod pocztowy: 97-215 |
Województwo: Łódzkie |
|
Nazwisko osoby upoważnionej do kontaktów: Janina Kamińska - inspektor |
Tel.: 044 7101233 |
||
E-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
|
Fax: 044 7101233
|
||
Adresy internetowe (jeżeli dotyczy) Ogólny adres zamawiającego (URL): www.inowlodz.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów (URL):
|
|||
Więcej informacji można uzyskać pod adresem: |
|||
Xjak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów Inny: proszę wypełnić załącznik A.I |
|||
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: |
|||
Xjak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów Inny: proszę wypełnić załącznik A.II |
|||
Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: |
|||
Xjak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów Inny: proszę wypełnić załącznik A.III |
|||
I.2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności
Administracja rządowa centralna Administracja rządowa terenowa X Administracja samorządowa Podmiot prawa publicznego Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał Państwowa szkoła wyższa Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej Inny (proszę określić): |
Ogólne usługi publiczne Obrona Porządek i bezpieczeństwo publiczne Środowisko Sprawy gospodarcze i finansowe Zdrowie x Budownictwo i obiekty komunalne Ochrona socjalna Rekreacja, kultura i religia Edukacja Inne (proszę określić): |
Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających tak nie X |
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Opis
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego Budowa kanalizacji sanitarnej z przyłączami, przewodem tłocznym oraz 2 szt. przepompowni w msc. Spała |
||||
II.1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług |
||||
(a) Roboty budowlane X |
(b) Dostawy |
(c) Usługi |
||
Wykonanie Zaprojektowanie i wykonanie Realizacja obiektu budowlanego za pomocą dowolnych środków, zgodnie z wymaganiami określonymi przez zamawiającego |
X
|
Kupno Dzierżawa Najem Leasing Inne |
Kategoria usług: nr |
|
Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych Spała os. Ogród gm. Inowłódz |
Główne miejscerealizacjidostawy
|
Główne miejsceświadczenia usług
|
||
II.1.3) Ogłoszenie dotyczy Zamówienia publicznego X Ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) Zawarcia umowy ramowej |
II.1.4) Informacje na temat umowy ramowej (jeżeli dotyczy) |
|||
Umowa ramowa z kilkoma wykonawcami Maksymalna liczba |
Umowa ramowa z jednym wykonawcą |
||
Czas trwania umowy ramowej: Okres w latach: lub miesiącach: |
|||
Wartość umowy ramowej (podać wyłącznie dane liczbowe): Wartość bez VAT: Waluta lub zakres: między a Waluta: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone (jeżeli możliwe do określenia): |
|||
II.1.5) Określenie przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest wybudowanie sieci kanalizacyjnej grawitacyjnej z rur PVC o śr.zewn.200 mm, rurociągu tłocznego z rur polietylenowych o śr. zewn. 90 i 63 mm i przyłączy kanalizacyjnych. |
|||
II.1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego zgodnie z wymaganiami SIWZ |
|||
II.1.7) Wspólny Słownik Zamówień (CPV) |
|||
Słownik główny |
Słownik uzupełniający (jeżeli dotyczy) |
||
Główny przedmiot |
45.23.24.10 -9 |
- - |
|
Dodatkowe przedmioty
|
45.23.24.23 -3 ...- ...- ...- |
- - - - - - - - |
|
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej (w celu podania informacji o częściach zamówienia należy wykorzystać załącznik B w liczbie odpowiadającej liczbie części) tak nie X |
|||
II.1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej tak nie X |
|||
II. 2) Wielkość lub zakres zamówienia
Całkowita wielkość lub zakres: Zakres rzeczowy budowy obejmuje: - długość sieci grawitacyjnej - 1220 m - długość kanału tłocznego - 468.5 m - przyłącza ks - 502,5 m
|
II.3) Czas trwania zamówienia lub termin WYKONANIA
Pożądany Wymagany X
Okres w miesiącach: lub dniach: lub data rozpoczęcia // (dd/mm/rrrr) lub zakończenia 30/06/2007 (dd/mm/rrrr) |
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) Warunki dotyczące zamówienia
Informacja na temat wadium wadium w wysokości 15 000 zł należy wnieść w terminie do dnia 28.09.2006 r. do godz.9,00 Decyduje moment wpływu wadium na rachunek Zamawiającego |
III.2) Warunki Udziału
Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne |
Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy): O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: a/ spełniają warunki określone w art.22 oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne zgodnie z art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. ( Dz.U. z 2004 r. poz.177 z póżn.zm.) b/ wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia minimum dwie roboty budowlane związane z budową sieci kanalizacyjnej o wartości co najmniej 1 000 000 zł każda, bądż jedną o wartości co najmniej 1 500 000 zł . Jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - wykonali prace w tym okresie c/ wykonawca powinien posiadać zdolność do finansowania przedmiotu zamówienia w formie posiadanych środków finansowych w kwocie nie mniejszej jak 1.500.000 zł lub posiadać zdolność kredytową na przedmiot zamówienia, przedstawiona w formie informacji z banku Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych przez Wykonawcę, na zasadzie - spełnia - nie spełnia Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a/ aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli przepisy odrębne wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert b/ aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.4 - 8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert c/ aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert d) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego,potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie,odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał Techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia dołaczy do oferty: a/ informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników lub liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat 2003, 2004, 2005, a w przypadku gdy zakres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, jeżeli przedmiotem zamówienia są roboty budowlane lub usługi - załącznik do siwz b/ wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakim dysponuje Wykonawca - załącznik do siwz c/ wykaz osób i podmiotów , które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - załącznik do siwz d/ wykaz wykonywanych robot budowlanych w okresie pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - wtym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z popdaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania e/ referencje potwierdzające w/w wykaz zrealizowanych robót z potwierdzeniem, że roboty zostały wykonane należycie f/ wykaz podwykonawców, których zatrudni Wykonawca do wykonania zamówienia - załącznik do siwz g/ kserokopie dokumentów potwierdzające: - posiadanie odpowiednich uprawnień zawodowych przez osobę przydzieloną do kierowania robotami przy wykonywaniu prac (kierownika budowy) będących przedmiotem zamówienia zgodnie z ustawą Prawo budowlane - aktualną przynależność do właściwej terytorialnie dla miejsca zamieszkania Izby zawodowej W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia dołączy: a/ sprawozdanie finansowe albo jego części, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sprządzenia sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności za okres nie dłuższy niż ostatnie trzy lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres b/ informacji banku , w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowy lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert c/ polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności W/w dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginałow albo kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę albo miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wyżej wymienionych składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio,żę: a/ nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument powinien być wystawione nie wcześniej ni 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert b/ nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert c/ nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie o określonym w art.24 ust.1 pkt. 4-8 ustawy. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w podpunkcie a,b, c zastępuje się je dokumentami zawierającymi oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
|
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia |
|
Przetarg nieograniczony X |
|
Przetarg ograniczony |
|
Negocjacje z ogłoszeniem |
|
Dialog konkurencyjny |
|
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu Liczba wykonawców lub minimalna liczba /maksymalna liczba |
IV. 2) Kryteria OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert (proszę zaznaczyć właściwe pole (pola)) |
|||
Najniższa cena X lub Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie
|
|||
Kryteria 1. 2. 3. 4. 5. |
Znaczenie
|
Kryteria 6. 7. 8. 9. 10. |
Znaczenie
|
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna tak nie X |
|||
Jeżeli tak, proszę podać dodatkowe informacje na temat aukcji elektronicznej w tym adres strony internetowej, na której będzie prowadzona
|
IV.3) Informacje administracyjne
IV.3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia |
Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.inowlodz.pl/bip |
Opłata :36,60 brutto Waluta: PLN Warunki i sposób płatności: Wykonawcy, którzy złożą pismo o przesłanie SIWZ zobowiązani są do zapłaty należności za wysłaną na jego adres specyfikacji istotnych warunków zamówienia w określonej wyżej wysokości wraz z kosztami przesyłki
|
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu (jeżeli dotyczy):
|
IV.3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert Data: 28/09/2006 (dd/mm/rrrr) Godzina: 11,30 |
IV.3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty |
ES CS DA DE ET EL EN FR IT LV LT HU MT NL PL PT SK SL FI SV X Inne: |
IV.3.5) Termin związania ofertą Do : // (dd/mm/rrrr) lub okres w dniach: 30(od ostatecznego terminu składania ofert) |
IV.3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert Data: 28/09/2006 (dd/mm/rrrr) Godzina: 12,00 Miejsce : Urząd Gminy w Inowłodzu pok. Nr 1 ul. Spalska 2 97-215 Inowłodz
|
SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków uNII eUROPEJSKIEJ tak nie X Jeżeli tak, wskazać projekt/program:
|
VI.2) Informacje dodatkowe (jeżeli dotyczy)
|
VI.3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 18/08/2006 (dd/mm/rrrr) |
ZAŁĄCZNIK A
I) Adresy i osoby upoważnione do kontaktów, u których można uzyskać dalsze informacje
Nazwa:
|
||
Adres pocztowy:
|
||
Miejscowość:
|
Kod pocztowy: |
Województwo: |
Nazwisko osoby upoważnionej do kontaktów:
|
Tel.:
|
|
E-mail:
|
Fax: |
|
Adres internetowy(URL):
|
II) Adresy i osoby upoważnione do kontaktów, od których można uzyskać specyfikację ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
Nazwa:
|
||
Adres pocztowy:
|
||
Miejscowość:
|
Kod pocztowy: |
Województwo: |
Nazwisko osoby upoważnionej do kontaktów:
|
Tel.:
|
|
E-mail:
|
Fax: |
|
Adres internetowy(URL):
|
III) Adresy i osoby upoważnione do kontaktów, do których należy przesyłać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu /oferty
Nazwa:
|
||
Adres pocztowy:
|
||
Miejscowość:
|
Kod pocztowy: |
Województwo: |
Nazwisko osoby upoważnionej do kontaktów:
|
Tel.:
|
|
E-mail:
|
Fax: |
|
Adres internetowy(URL):
|
ZAŁĄCZNIK B
INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA
Część nr Nazwa
1) Krótki opis >
|
||
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV) |
||
Słownik główny |
Słownik uzupełniający (jeżeli dotyczy) |
|
Główny przedmiot |
...- |
- - |
Dodatkowe przedmioty
|
...- ...- ...- ...- |
- - - - - - - - |
3) Wielkość lub zakres
|
||
4) Czas trwania lub termin wykonania Pożądany Wymagany Okres w miesiącach: lub dniach: (od udzielenia zamówienia) lub Rozpoczęcie // (dd/mm/rrrr) Zakończenie // (dd/mm/rrrr)
|
5) Kryteria oceny ofert (proszę zaznaczyć właściwe pole (pola)) |
|||
Najniższa cena lub Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie
|
|||
Kryteria 1. 2. 3. 4. 5. |
Znaczenie
|
Kryteria 6. 7. 8. 9. 10. |
Znaczenie
|
6) Informacje dodatkowe
|
------------------------------- (Wykorzystać powyższy załącznik w liczbie odpowiadającej liczbie części)-----------