Inowłódz, dnia 25.09.2006 r.

SPROSTOWANIE

Dot. przetargu nieograniczonego na budowę kanalizacji sanitarnej z przyłączami

przewodem tłocznym oraz 2 sztuki przepompowni w miejscowości Spała

W związku z błędnym zamieszczeniem w specyfikacji istotnych warunków zamówienia nr konta podajemy nr prawidłowy:

03 89850004 0000 0000 0071 0013

Na str. 6 siwz oraz w załączniku Nr 2 wykaz wykonywanych robót budowlanych winien być wykazany w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                   Inowłódz, dnia  15.09.2006 r.

WYJAŚNIENIA

Dot: przetargu nieograniczonego na budowę kanalizacji sanitarnej

z przyłączami, przewodem tłocznym oraz 2 sztuki przepompowni

w miejscowości Spała.

       W związku z pytaniami i wnioskami do specyfikacji istotnych warunków zamówienia dot. w/w przetargu Gmina Inowłódz jako Zamawiający udziela wyjaśnień:

Informacja banku o posiadaniu zdolności kredytowej nie musi zawierać stwierdzenia, że dotyczy ona niniejszego zamówienia.

Zamawiający prostuje treść pkt.6 siwz w ten sposób, że w miejsce dotychczasowej treści wpisuje treść:

1) każdy z przedsiębiorców wchodzący w skład konsorcjum oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich wykonawców występujących wspólnie

2)wszyscy konsorcjanci winni obligatoryjnie dołączyć do oferty dokumenty wymagane od Wykonawców wymienione w siwz.

Wadium wnoszone jest przez konsorcjum.

3) wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego.

4)Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem konsorcjum;

5)W przypadku wyboru przez Zamawiającego oferty złożonej przez konsorcjum, Wykonawcy tworzący konsorcjum zobowiązani będą najpóżniej przed zawarciem umowy na wykonanie zamówienia, do przedłożenia umowy konsorcjum:

5)Umowa, o której mowa wyżej, winna zawierać w szczególności: oznaczenie stron, cel działania, czas trwania umowy, zasady współdziałania, w tym zakres prac przewidzianych przez każdą ze stron oraz zasady dokonywania rozliczeń

Zamawiający w pkt.16 siwz żąda przedstawienia dokumentu, którego obowiązek złożenia wynika z art.24 ust.1 pkt.9 ustawy tj.

„aktualną informację  z  Krajowego Rejestru Karnego w zakresie

określonym w art. 24 ust.1 pkt.9 PZP, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert"

Zamawiający nie dysponuje projektem odwodnienia wykopów, dysponuje

uproszczoną dokumentacją geologiczno-inżynierską podłoża budowlanego dla obiektów w miejscowości Spała opracowaną w maju 1997 r.

Pompowanie wody zostało określone w przedmiarze robót

450h - do uściślenia na podstawie dziennika pompowania.

Ryzyko zmniejszenia lub zwiększenia ilości godzin pompowania - wykonawca winien uwzględnić w zaproponowanej cenie ryczałtowej.

Kosztorys ofertowy należy sporządzić metodą kalkulacji szczegółowej lub uproszczonej.

M..kub. wykopów oraz „szalowań" wykopów ujęte są w przedmiarze robót. Ryzyko zmniejszenia czy też zwiększenia należy uwzględnić

w cenie ryczałtowej .

Do wykazu sprzętu potrzebnego do realizacji zamówienia nie należy dołączać wstępnego porozumienia, zobowiązania ani też umowy z właścicielem sprzętu, w przypadku gdy sprzęt jest wydzierżawiony

Całość zadania związana jest z infrastrukturą towarzyszącą budownictwu mieszkaniowemu.

Do przepompowni ścieków nie należy doliczać ogrodzenia.

Załącznik - dokumentacja projektowa.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Urząd Zamówień Publicznych

Al. Szucha 2/4, 00-582 Warszawa

Faks: (022) 45 87 700

Przesyłanie ogłoszeń on-line: http://www.uzp.gov.pl

 

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

 

Roboty budowlane x                                                  publikacja obowiązkowa       x

Dostawy                                                                  publikacja nieobowiązkowa

Usługi                       

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I.1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów

Nazwa:  Gmina Inowłódz

 

Adres pocztowy:

Miejscowość:  Inowłódz

 

Kod pocztowy:

97-215

Województwo:

Łódzkie

Nazwisko osoby upoważnionej do kontaktów:

Janina  Kamińska - inspektor

Tel.:  044 7101233

E-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

Fax: 044 7101233

 

Adresy internetowe (jeżeli dotyczy)

Ogólny adres zamawiającego (URL): www.inowlodz.pl

Adres profilu nabywcy (URL):

Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów (URL):

 

 

Więcej informacji można uzyskać pod adresem:

 

Xjak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów

Inny: proszę wypełnić załącznik A.I

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:

 

Xjak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów

Inny: proszę wypełnić załącznik A.II

Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres:

 

Xjak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów

Inny: proszę wypełnić załącznik A.III

       

 

I.2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności

Administracja rządowa centralna

Administracja rządowa terenowa

X Administracja samorządowa

Podmiot prawa publicznego

Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub      

      trybunał

Państwowa szkoła wyższa

Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego

Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Inny (proszę określić):      

Ogólne usługi publiczne

Obrona

Porządek i bezpieczeństwo publiczne

Środowisko

Sprawy gospodarcze i finansowe

Zdrowie

x Budownictwo i obiekty komunalne

Ochrona socjalna

Rekreacja, kultura i religia

Edukacja

Inne (proszę określić):                     

 

Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających                tak    nie X    

 

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego

Budowa kanalizacji sanitarnej z przyłączami, przewodem tłocznym oraz 2 szt. przepompowni w msc. Spała

II.1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług
(Wybrać wyłącznie jedną kategorię - roboty budowlane, dostawy lub usługi)

(a) Roboty budowlane                     X

(b) Dostawy                                 

(c) Usługi                                     

Wykonanie

Zaprojektowanie i wykonanie

Realizacja obiektu budowlanego za pomocą dowolnych środków, zgodnie z wymaganiami określonymi przez zamawiającego

X

 

 

 

Kupno

Dzierżawa

Najem

Leasing

Inne

 

Kategoria usług:                   nr 

 

Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych

Spała os. Ogród gm. Inowłódz

Główne miejscerealizacjidostawy

 

                              

                              

Główne miejsceświadczenia usług

 

                              

                              

II.1.3) Ogłoszenie dotyczy

Zamówienia publicznego   X                     Ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)  

Zawarcia umowy ramowej                                                                     

 

II.1.4) Informacje na temat umowy ramowej (jeżeli dotyczy)

Umowa ramowa z kilkoma wykonawcami                            

Maksymalna liczba 
wykonawców planowanej umowy ramowej

Umowa ramowa z jednym wykonawcą                

Czas trwania umowy ramowej:  Okres w latach:   lub miesiącach: 

Wartość umowy ramowej (podać wyłącznie dane liczbowe):

Wartość bez VAT:                                         Waluta            

lub  zakres:   między                  a                            Waluta:      

Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone (jeżeli możliwe do określenia):                     

II.1.5) Określenie przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wybudowanie sieci kanalizacyjnej grawitacyjnej z rur PVC o śr.zewn.200 mm, rurociągu tłocznego z rur polietylenowych o śr. zewn. 90 i 63 mm  i przyłączy kanalizacyjnych.

II.1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego

zgodnie z wymaganiami SIWZ

II.1.7) Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

 

Słownik główny

Słownik uzupełniający (jeżeli dotyczy)

Główny przedmiot

45.23.24.10 -9

-  -

 

 

 

 

Dodatkowe przedmioty

 

45.23.24.23 -3

...-

...-

...-

-  -

-  -

-  -

-  -

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej (w celu podania informacji o częściach zamówienia należy wykorzystać załącznik B w liczbie odpowiadającej liczbie części)                                                        tak      nie X

II.1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej     tak      nie X

       

 

 

II. 2) Wielkość lub zakres zamówienia

 

Całkowita wielkość lub zakres: Zakres rzeczowy budowy obejmuje:

- długość sieci grawitacyjnej - 1220 m

- długość kanału tłocznego - 468.5 m

- przyłącza ks - 502,5 m

 

 

 

II.3) Czas trwania zamówienia lub termin WYKONANIA

 

Pożądany         Wymagany   X

 

Okres w miesiącach:     lub    dniach:   

lub  data rozpoczęcia  // (dd/mm/rrrr) lub zakończenia  30/06/2007 (dd/mm/rrrr)

 

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia

Informacja na temat wadium

wadium w wysokości 15 000 zł należy wnieść w terminie do dnia 28.09.2006 r. do godz.9,00

Decyduje moment wpływu wadium na rachunek Zamawiającego

 

 

 

III.2) Warunki Udziału

Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne

Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy):

O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy:

a/ spełniają warunki określone w art.22 oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne zgodnie z art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. ( Dz.U. z 2004 r. poz.177 z póżn.zm.)

b/ wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia

minimum dwie roboty budowlane związane z budową sieci kanalizacyjnej o wartości co najmniej 1 000 000 zł

każda, bądż jedną o wartości co najmniej 1 500 000 zł . Jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - wykonali prace w tym  okresie

c/ wykonawca  powinien posiadać zdolność do finansowania przedmiotu zamówienia w formie posiadanych środków finansowych w kwocie nie mniejszej jak 1.500.000 zł lub posiadać zdolność kredytową na przedmiot zamówienia, przedstawiona w formie informacji z banku

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych przez Wykonawcę, na zasadzie - spełnia - nie spełnia                         

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

a/ aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli przepisy odrębne wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert

b/ aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.4 - 8 ustawy, wystawionej  nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania  ofert

c/ aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert

d) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego,potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie,odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert

W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał

Techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia dołaczy do oferty:

a/ informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników lub liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat  2003, 2004, 2005, a w przypadku gdy zakres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, jeżeli przedmiotem zamówienia są roboty budowlane lub usługi - załącznik do siwz

b/ wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakim dysponuje Wykonawca - załącznik do siwz

c/ wykaz osób i podmiotów , które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - załącznik do siwz

d/ wykaz wykonywanych robot budowlanych w okresie pięciu lat przed dniem wszczęcia  postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - wtym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z popdaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania

e/ referencje potwierdzające w/w wykaz zrealizowanych robót z potwierdzeniem, że roboty zostały wykonane należycie

f/ wykaz podwykonawców, których zatrudni Wykonawca do wykonania zamówienia - załącznik do siwz

g/ kserokopie dokumentów potwierdzające:

- posiadanie odpowiednich uprawnień zawodowych  przez osobę przydzieloną do kierowania

  robotami przy wykonywaniu prac (kierownika budowy) będących przedmiotem zamówienia

  zgodnie z ustawą Prawo budowlane

- aktualną przynależność do właściwej terytorialnie dla miejsca zamieszkania Izby zawodowej

W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia dołączy:

a/ sprawozdanie finansowe albo jego części, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości  również opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sprządzenia sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności za okres nie dłuższy niż ostatnie trzy lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres

b/ informacji banku , w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowy lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert

c/ polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności

W/w dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginałow albo kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

Jeżeli Wykonawca ma siedzibę albo miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wyżej wymienionych składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio,żę:

a/ nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument powinien być wystawione nie wcześniej ni 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert

b/ nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6  miesięcy przed upływem terminu składania ofert

c/ nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

Składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie o określonym w art.24 ust.1 pkt. 4-8 ustawy. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w podpunkcie a,b, c zastępuje się je dokumentami zawierającymi oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego

odpowiedniego  kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

 

 

 

 

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia

Przetarg nieograniczony      X

 

Przetarg ograniczony          

 

Negocjacje z ogłoszeniem    

 

Dialog konkurencyjny               

 

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg  ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny)

Liczba wykonawców  

lub minimalna liczba  /maksymalna liczba 

 

 

 

IV. 2) Kryteria OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert (proszę zaznaczyć właściwe pole  (pola))

Najniższa cena                                                X

lub

Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie   

 

Kryteria

1.                               

2.                               

3.                               

4.                               

5.                               

Znaczenie

          

          

          

          

          

Kryteria

6.                                

7.                                

8.                                

9.                                

10.                              

Znaczenie

          

          

          

          

          

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna                               tak    nie X

Jeżeli tak, proszę podać dodatkowe informacje na temat aukcji elektronicznej w tym adres strony internetowej, na której będzie prowadzona

                                                                                          

                                                                                          

                                                                                          

 

IV.3) Informacje administracyjne


IV.3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia

Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:

www.inowlodz.pl/bip

Opłata :36,60 brutto    Waluta:  PLN

Warunki i sposób płatności: Wykonawcy, którzy złożą pismo o przesłanie SIWZ zobowiązani są do zapłaty należności za wysłaną na jego adres specyfikacji istotnych warunków zamówienia w określonej wyżej wysokości wraz z kosztami przesyłki

                                                                                          

 


IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu (jeżeli dotyczy):

                                                                                          

                                                                                          

                                                                                          

 

IV.3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert

Data:  28/09/2006   (dd/mm/rrrr)                                                                        Godzina:  11,30

 

IV.3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty

   ES     CS     DA    DE     ET    EL    EN    FR    IT     LV   LT     HU   MT   NL   PL   PT   SK   SL    FI    SV   

                                                                        X                        

Inne:                                                                                       

IV.3.5) Termin związania ofertą

Do : // (dd/mm/rrrr)

lub okres w dniach: 30(od ostatecznego terminu składania ofert)

IV.3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert

Data:     28/09/2006 (dd/mm/rrrr)                                                                        Godzina: 12,00

Miejsce : Urząd Gminy w Inowłodzu pok. Nr 1 ul. Spalska 2

                97-215 Inowłodz

 

 

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

 

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków uNII eUROPEJSKIEJ

          tak    nie X

Jeżeli tak, wskazać projekt/program:

                                                                                          

                                                                                

VI.2) Informacje dodatkowe (jeżeli dotyczy)

                                                                                          

                                                                                          

                                                                                          

VI.3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia:   18/08/2006 (dd/mm/rrrr)

 

 

ZAŁĄCZNIK A

I) Adresy i osoby upoważnione do kontaktów, u których można uzyskać  dalsze informacje

Nazwa:

 

Adres pocztowy:

 

Miejscowość:

 

Kod pocztowy:     

Województwo:

Nazwisko osoby upoważnionej do kontaktów:

 

 

Tel.:      

 

 

E-mail:      

 

Fax:      

Adres internetowy(URL):

 

 

 

II) Adresy i osoby upoważnione do kontaktów, od których można uzyskać specyfikację ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

Nazwa:

 

Adres pocztowy:

 

Miejscowość:

 

Kod pocztowy:     

Województwo:

Nazwisko osoby upoważnionej do kontaktów:

 

 

Tel.:      

 

 

E-mail:      

 

Fax:      

Adres internetowy(URL):

 

 

 

III) Adresy i osoby upoważnione do kontaktów, do których należy przesyłać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu /oferty

Nazwa:

 

Adres pocztowy:

 

Miejscowość:

 

Kod pocztowy:     

Województwo:

Nazwisko osoby upoważnionej do kontaktów:

 

 

Tel.:      

 

 

E-mail:      

 

Fax:      

Adres internetowy(URL):

 

 

 

 

 

ZAŁĄCZNIK B

INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA

 

Część nr                  Nazwa                                                                   

1) Krótki opis

>                                                                                               

                                                                                               

                                                                                               

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

 

Słownik główny

Słownik uzupełniający (jeżeli dotyczy)

Główny przedmiot

...-

-  -

 

 

 

 

Dodatkowe przedmioty

 

...-

...-

...-

...-

-  -

-  -

-  -

-  -

3) Wielkość lub zakres

                                                                                               

                                                                                               

4) Czas trwania lub termin wykonania

Pożądany       Wymagany  

Okres w miesiącach:    lub  dniach:    (od udzielenia zamówienia) 

lub  Rozpoczęcie //     (dd/mm/rrrr)

       Zakończenie //     (dd/mm/rrrr)

 

 

5) Kryteria oceny ofert (proszę zaznaczyć właściwe pole  (pola))

Najniższa cena                                                

lub

Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie   

 

Kryteria

1.                          

2.                         

3.                         

4.                         

5.                          

Znaczenie

          

          

          

          

          

Kryteria

6.                                

7.                                

8.                                

9.                                

10.                              

Znaczenie

          

          

          

          

          

6) Informacje dodatkowe

                                                                                               

                                                                                               

                                                                                               

                                                                                               

------------------------------- (Wykorzystać powyższy załącznik w liczbie odpowiadającej liczbie części)-----------

 

Załączniki:
PlikZałączającyRozmiarPobieranieZamieszczono
Pobierz plik (Ogloszenie_o_zamowieniu_-_28_09_2006.pdf)Przetarg nieograniczony: „Budowa kanalizacji sanitarnej…” – OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU (28.09.2006)Małgorzata Mierzwa104 kB712015-05-24 15:54
Pobierz plik (specyfikacja_istotnych_warunkow_zamowienia_-_Budowa_kanalizacji__-_28_09_2006.doc)Przetarg nieograniczony: „Budowa kanalizacji sanitarnej…” – SIWZMałgorzata Mierzwa229 kB672015-05-24 15:54
Pobierz plik (Przedmiar_str_1_4__-_28_09_2006.pdf)Przetarg nieograniczony: „Budowa kanalizacji sanitarnej…” – PRZEDMIAR (str. 1-4) (28.09.2006)Małgorzata Mierzwa826 kB672015-05-24 15:55
Pobierz plik (Przedmiar_str_5_7__-_28_09_2006.pdf)Przetarg nieograniczony: „Budowa kanalizacji sanitarnej…” – PRZEDMIAR (str. 5-7) (28.09.2006)Małgorzata Mierzwa896 kB652015-05-24 15:56
Pobierz plik (szkic_1__-_28_09_2006.jpg)Przetarg nieograniczony: „Budowa kanalizacji sanitarnej…” – SZKIC - 1Małgorzata Mierzwa367 kB642015-05-24 15:56
Pobierz plik (szkic_2__-_28_09_2006.jpg)Przetarg nieograniczony: „Budowa kanalizacji sanitarnej…” – SZKIC - 2Małgorzata Mierzwa206 kB692015-05-24 15:56
Pobierz plik (specyfikacja_techniczna__-_28_09_2006.doc)Przetarg nieograniczony: „Budowa kanalizacji sanitarnej…” – SPECYFIKACJA TECHNICZNAMałgorzata Mierzwa142 kB672015-05-25 10:01
Pobierz plik (opis_techniczny_str_1_4__-_28_09_2006.pdf)Przetarg nieograniczony: „Budowa kanalizacji sanitarnej…” – OPIS TECHNICZNY (str. 1-4) (28.09.2006)Małgorzata Mierzwa712 kB672015-05-25 10:02
Pobierz plik (opis_techniczny_str_5_7__-_28_09_2006.pdf)Przetarg nieograniczony: „Budowa kanalizacji sanitarnej…” – OPIS TECHNICZNY (str. 5-7) (28.09.2006)Małgorzata Mierzwa824 kB652015-05-25 10:03
Pobierz plik (opis_techniczny_str_8_10__-_28_09_2006.pdf)Przetarg nieograniczony: „Budowa kanalizacji sanitarnej…” – OPIS TECHNICZNY (str. 8-10) (28.09.2006)Małgorzata Mierzwa577 kB682015-05-25 10:03
Pobierz plik (opis_techniczny_str_11_13__-_28_09_2006.pdf)Przetarg nieograniczony: „Budowa kanalizacji sanitarnej…” – OPIS TECHNICZNY (str. 11-13) (28.09.2006)Małgorzata Mierzwa820 kB652015-05-25 10:04
Pobierz plik (opis_techniczny_str_14_16__-_28_09_2006.pdf)Przetarg nieograniczony: „Budowa kanalizacji sanitarnej…” – OPIS TECHNICZNY (str. 14-16) (28.09.2006)Małgorzata Mierzwa766 kB672015-05-25 10:04
Pobierz plik (opis_techniczny_str_17_19__-_28_09_2006.pdf)Przetarg nieograniczony: „Budowa kanalizacji sanitarnej…” – OPIS TECHNICZNY (str. 17-19) (28.09.2006)Małgorzata Mierzwa998 kB682015-05-25 10:05
Pobierz plik (opis_techniczny_str_20_22__-_28_09_2006.pdf)Przetarg nieograniczony: „Budowa kanalizacji sanitarnej…” – OPIS TECHNICZNY (str. 20-22) (28.09.2006)Małgorzata Mierzwa676 kB662015-05-25 10:06
Pobierz plik (opis_techniczny_str_23_24__-_28_09_2006.pdf)Przetarg nieograniczony: „Budowa kanalizacji sanitarnej…” – OPIS TECHNICZNY (str. 23-24) (28.09.2006)Małgorzata Mierzwa606 kB692015-05-25 10:06
Pobierz plik (mapa_1__-_28_09_2006.jpg)Przetarg nieograniczony: „Budowa kanalizacji sanitarnej…” – MAPA - 1Małgorzata Mierzwa829 kB642015-05-29 12:23
Pobierz plik (mapa_2__-_28_09_2006.jpg)Przetarg nieograniczony: „Budowa kanalizacji sanitarnej…” – MAPA - 2Małgorzata Mierzwa1048 kB722015-05-29 12:24
Pobierz plik (mapa_3__-_28_09_2006.jpg)Przetarg nieograniczony: „Budowa kanalizacji sanitarnej…” – MAPA - 3Małgorzata Mierzwa772 kB672015-05-29 12:25
Pobierz plik (mapa_4__-_28_09_2006.jpg)Przetarg nieograniczony: „Budowa kanalizacji sanitarnej…” – MAPA - 4Małgorzata Mierzwa1197 kB662015-05-29 12:26
Pobierz plik (mapa_5__-_28_09_2006.jpg)Przetarg nieograniczony: „Budowa kanalizacji sanitarnej…” – MAPA - 5Małgorzata Mierzwa848 kB692015-05-29 12:27
Pobierz plik (mapa_6__-_28_09_2006.jpg)Przetarg nieograniczony: „Budowa kanalizacji sanitarnej…” – MAPA - 6Małgorzata Mierzwa724 kB682015-05-29 12:28
Pobierz plik (mapa_7__-_28_09_2006.jpg)Przetarg nieograniczony: „Budowa kanalizacji sanitarnej…” – MAPA - 7Małgorzata Mierzwa864 kB712015-05-29 12:29
Pobierz plik (mapa_8__-_28_09_2006.jpg)Przetarg nieograniczony: „Budowa kanalizacji sanitarnej…” – MAPA - 8Małgorzata Mierzwa524 kB672015-05-29 12:29
Pobierz plik (mapa_9__-_28_09_2006.jpg)Przetarg nieograniczony: „Budowa kanalizacji sanitarnej…” – MAPA - 9Małgorzata Mierzwa422 kB682015-05-29 12:30
Pobierz plik (mapa_10__-_28_09_2006.jpg)Przetarg nieograniczony: „Budowa kanalizacji sanitarnej…” – MAPA - 10Małgorzata Mierzwa822 kB662015-05-29 12:31
Pobierz plik (mapa_11__-_28_09_2006.jpg)Przetarg nieograniczony: „Budowa kanalizacji sanitarnej…” – MAPA - 11Małgorzata Mierzwa890 kB642015-05-29 12:32