Inowłódz: Przetarg nieograniczony na budowę Centrum Sportowo-Rekreacyjnego w Inowłodzu - zagospodarowanie Centrum Rekreacyjno-Wypoczynkowego (OSiR) w Inowłodzu - budowa linii oświetleniowej
Numer ogłoszenia: 17944 - 2010; data zamieszczenia: 21.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Inowłódz , ul. Spalska 2, 97-215 Inowłódz, woj. łódzkie, tel. (044) 710 12 33, faks (044) 710 12 33.

Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.inowlodz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na budowę Centrum Sportowo-Rekreacyjnego w Inowłodzu - zagospodarowanie Centrum Rekreacyjno-Wypoczynkowego (OSiR) w Inowłodzu - budowa linii oświetleniowej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa Centrum Sportowo-Rekreacyjnego w Inowłodzu - zagospodarowanie Centrum Rekreacyjno-Wypoczynkowego (OSiR) w Inowłodzu - budowa linii oświetleniowej Zakres zamówienia obejmuje: Budowę linii kablowej oświetleniowej w Inowłodzu od ul. Zamkowej do mostu przy ul. Tuwima na dz. nr 1109, 1325, 1339 - cz.I oraz budowę linii oświetleniowej w miejscowości Inowłódz od mostu przy ul. Tuwima do ul. Idziego na dz. nr ew. 1412, 1415/1 - cz.II Kabel YAKXs 4x35mm2 układać w wykopie wykonanym ręcznie. Przejścia pod drogami wykonać przewiertem sterowanym w rurach Arota SRS-75 Dla potrzeb uziemienia słupów, razem z kablem zasilającym ułożyć bednarkę FEZn25x4. Słupy oświetleniowe instalować na fundamentach prefabrykowanych. W słupy wciągnąć przewody YDY3x1,5mm2 (od tabliczki bezpiecznikowej - do oprawy oświetleniowej) W słupowej stacji transformatorowej nr 6-0978 należy wymienić istniejącą szafkę pomiarowo-sterowniczą na nową. Część I inwestycji obejmuje: 1. zainstalowanie 7 latarń oświetleniowych: - słup ozdobny typu SP-4W z wysięgnikiem WTM-20/1 - 4 szt. - słup ozdobny typu SP-3W z wysięgnikiem WTM 20/1 - 3 szt. - oprawa sodowa OW S-70 z rastrem i kloszy typu szyszka - 7 szt. 2.Budowę linii kablowej oświetleniowej YAKXs4x35mm2-L=172 m (łączna długość kabla - 225 mb) 3. Ułożenie bednarki FeZn25x4 w wykopie (łączna długość - 225 mb) Część II inwestycji obejmuje: 1. Zainstalowanie 22 latarń oświetleniowych: - słup ozdobny typu SP-4W z wysięgnikiem WTM-20/1 - 17 szt. - słup ozdobny typu SP-3W z wysięgnikiem WTM-20/1 - 5 szt. - oprawa sodowa OW S-70 z rastrem i kloszy typu szyszka - 22 szt. 2. Budowę linii kablowej oświetleniowej YAKXs 4x35mm2 - L=565 mb (łączna długość kabla -846 mb) 3.Ułożenie bednarki FeZn 25x4 w wykopie (łączna długość - 820 mb) Ponadto należy wykonać: 1. Demontaż istniejącej szafki oświetleniowej 2. Zainstalowanie skrzynki pomiarowo-sterowniczej w stacji trafo nr 6-0978 3. Wykonanie pomiarów i badań linii kablowej 4. Wykonanie pomiarów oporności uziomów 5. Obsługa geodezyjna( wytyczenie geodezyjne, powykonawcza inwentaryzacja geodezyjna) Zamawiający zaleca odbycie wizji lokalnej na miejscu realizacji przedmiotu zamówienia w celu oceny na własną odpowiedzialność, koszt ,ryzyko, wszystkich czynników koniecznych do przygotowania oferty, wyceny zamówienia i podpisania umowy..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.61.10-6, 45.31.53.00-1.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 pkt.1-4 prawa zamówień publicznych, tj. którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art.24 prawa zamówień publicznych, według którego:1. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się: 1) wykonawców, którzy wyrządzili szkodę, nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, jeżeli szkoda ta została stwierdzona prawomocnym orzeczeniem sądowym wydanym w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania; 2) wykonawców, w stosunku do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli poprzez likwidację majątku upadłego; 3) wykonawców, którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 4) osoby fizyczne, które prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 5) spółki jawne, których wspólnika prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 6) spółki partnerskie, których partnera lub członka zarządu prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych,a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 7) spółki komandytowe oraz spółki komandytowo-akcyjne, których komplementariusza prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 8) osoby prawne, których urzędującego członka organu zarządzającego prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 9)podmioty zbiorowe, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary; 10) wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust.1 pkt.1-3. 2. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się również wykonawców, którzy: 1) wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba,że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji; przepisu nie stosuje się do wykonawców, którym udziela się zamówienia na podstawie art.62 ust.1 pkt.2 lub art.67 ust.1 pkt.1 i 2; 2) złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania; 3) nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem art.26 ust.3; 4) nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy potwierdzą, że: - posiadają wymagane uprawnienia do wykonywania określonej (właściwej do realizacji przedmiotu niniejszego zamówienia) działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 roboty budowlane, odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia potwierdzoną załączonymi dokumentami (np. referencjami, protokóły odbioru), że roboty te zostały wykonane należycie Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców będzie dokonana na podstawie niżej wymienionych oświadczeń i dokumentów wg kryterium: spełnia - nie spełnia, przy czym niespełnienie warunków udziału w postępowaniu skutkuje wykluczeniem Wykonawcy.

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, a w przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - oświadczenie Podmiotu Składowego o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu podpisane odrębnie przez każdy podmiot składowy oraz, dodatkowo: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający uzna za dokument wystawiony w wymaganym terminie również kopię tego dokumentu, wystawioną wcześniej, ale potwierdzoną w wymaganym terminie, odnośnie jej aktualności, przez organ wydający (w przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dokument składany odrębnie przez każdy podmiot składowy);- aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; - wykaz osób (sporządzony według załączonego wzoru), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z danymi na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - kierownik budowy winien udokumentować posiadanie uprawnień niezbędnych do wykonywania prac określonych w dokumentacji technicznej ( z co najmniej 5 letnim stażem), uprawnienia wymagane przepisami ustawy Prawo budowlane oraz należeć do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa (uprawnienia budowlane wraz z aktualnym zaświadczeniem właściwej izby należy załączyć do oferty); - wykaz (sporządzony wg załączonego wzoru) wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat min. 3 zamówienia na roboty budowlane o podobnym charakterze i wartości, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem wartości, przedmiotu, zakresu, dat wykonania, miejsca wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających,że roboty te zostały wykonane należycie (np.referencje, protokoły odbioru); - polisa lub w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości ubezpieczenia na kwotę ubezpieczenia nie mniejszą niż cena ofertowa brutto Wykonawcy; - kosztorys ofertowy uproszczony lub szczegółowy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:http://bip.inowlodz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Inowłodzu ul. Spalska 2; 97-215 Inowłódz, pokój nr 6.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.02.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy 97-215 Inowłódz ul.Spalska 2 pokój obsługi interesanta.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1.Zadanie dofinansowane w ramach Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 w ramach działania Odnowa i rozwój wsi. 2.Zamawiający zgodnie z art.144 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Wszelkie zmiany niniejszej umowy będą się odbywały za zgodą stron w formie pisemnych aneksów. Niedopuszczalna jest jednak zmiana postanowień zawartej umowy oraz wprowadzenie nowych postanowień niekorzystnych dla zamawiającego, jeśli przy ich uwzględnieniu należałoby zmienić treść oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że konieczność wprowadzenia tych zmian wynika z okoliczności, których nie można przewidzieć w chwili zawarcia umowy. W szczególnie uzasadnionych przypadkach, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy na skutek okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili wyboru najkorzystniejszej oferty lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego, a Wykonawca wyrazi na nie zgodę. Zmiana postanowień zawartej umowy możliwa będzie w przypadku,jeżeli nie będzie to miało wpływu na jakość przedmiotu zamówienia oraz nie zwiększy kosztów realizacji inwestycji. Zmiany umowy będą możliwe wówczas, jeżeli: 1) okażą się korzystne dla Zamawiającego, przy czym korzystność zmiany rozpatrywana będzie przez Zamawiającego w ujęciu subiektywnym, w odniesieniu do konkretnego stanu faktycznego i całokształtu praw i obowiązków Zamawiającego wynikających z zawartej umowy albo 2) konieczność takich zmian wyniknie z okoliczności, których przy zachowaniu należytej staranności nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy, w szczególności w przypadkach: istotnej zmiany na rynku walutowym, istotnej zmiany na rynku ekonomicznym, istotnej zmiany prawa, zmiany przepisów powszechnie obowiązujących, istotna, odbiegająca od normy, zmiana warunków atmosferycznych itp..

 

 

Wójt Gminy Inowłódz

/-/ mgr Cezary Krawczyk

Załączniki:
PlikZałączającyRozmiarPobieranieZamieszczono
Pobierz plik (Oświetlenie_OSiR_Inowłódz_ogłoszenie.pdf)Oświetlenie OSiR Inowłódz ogłoszenieMałgorzata Mierzwa94 kB722015-07-02 11:44
Pobierz plik (Oświetlenie_OSiR_Inowłódz_siwz.pdf)Oświetlenie OSiR Inowłódz siwzMałgorzata Mierzwa189 kB722015-07-02 11:45
Pobierz plik (Oświetlenie_OSiR_Inowłódz_specyfikacja_techniczna.PDF)Oświetlenie OSiR Inowłódz specyfikacja technicznaMałgorzata Mierzwa8040 kB692015-07-02 11:47
Pobierz plik (Oświetlenie_OSiR_Inowłódz_projekt_techniczny_cz_1.PDF)Oświetlenie OSiR Inowłódz projekt techniczny cz 1Małgorzata Mierzwa5015 kB732015-07-02 11:48
Pobierz plik (Oświetlenie_OSiR_Inowłódz_projekt_techniczny_cz_2.PDF)Oświetlenie OSiR Inowłódz projekt techniczny cz 2Małgorzata Mierzwa6206 kB702015-07-02 11:50
Pobierz plik (Oświetlenie_OSiR_Inowłódz_kosztorys_nakładczy_cz_1.PDF)Oświetlenie OSiR Inowłódz kosztorys nakładczy cz 1Małgorzata Mierzwa281 kB712015-07-02 11:51
Pobierz plik (Oświetlenie_OSiR_Inowłódz_kosztorys_nakładczy_cz_2.PDF)Oświetlenie OSiR Inowłódz kosztorys nakładczy cz 2Małgorzata Mierzwa269 kB702015-07-02 11:51
Pobierz plik (Oświetlenie_OSiR_Inowłódz_umowa.pdf)Oświetlenie OSiR Inowłódz umowaMałgorzata Mierzwa56 kB712015-07-02 11:52