Inowłódz: Przetarg nieograniczony na rozbudowę, adaptację i częściową rekonstrukcję zamku Kazimierza Wielkiego w Inowłodzu - odbudowa wieży - etap II
Numer ogłoszenia: 229090 - 2009; data zamieszczenia: 08.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Inowłodzu , ul. Spalska 2, 97-215 Inowłódz, woj. łódzkie, tel. 0-44 7101233, faks 0-44 7101233.

Adres strony internetowej zamawiającego: www.inowlodz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na rozbudowę, adaptację i częściową rekonstrukcję zamku Kazimierza Wielkiego w Inowłodzu - odbudowa wieży - etap II.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na rozbudowie, adaptacji i częściowej rekonstrukcji zamku Kazimierza Wielkiego w Inowłodzu - odbudowa wieży - etap II Zakres przedmiotu obejmuje: - odbudowę części wieży z kamienia rodzimego piaskowca o zabarwieniu ciemno-żółto-brązowym (część wieży została odbudowana z kamienia rodzimego).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00-9.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia powinni: 1. posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętych niniejszym zamówieniem oraz nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy PZP 2. posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawca musi spełniać następujące warunki: a) osoby kierujące muszą posiadać uprawnienia niezbędne do wykonywania prac określonych w dokumentacji technicznej (z conajmniej 5-letnim stażem), posiadać uprawnienia wymagane przepisami ustawy Prawo budowlane oraz należeć do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa b) wykonał w ciągu ostatnich pięciu lat conajmniej jedno zamówienie na roboty budowlane o podobnym charakterze i wartości (obiekt zabytkowy o konstrukcji murowej z kamienia oraz konstrukcji żelbetowej) 3.znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - wykonawca ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków powinni dołączyć następujące dokumenty: 1.Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art.22 ust.1 ustawy PZP 2. Oświadczenie Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy PZP 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej 4. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków,opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu 5. wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Przdłożone dokumenty muszą potwierdzać, że przewidziane do realizacji niniejszego zamówienia osoby spełniają wymagania określone w odrębnych przepisach. Należy załączyć: uprawnienia budowlane do kierowania robotami stanowiącymi przedmiot zamówienia wraz z aktualnym zaświadczeniem z właściwej izby samorządu zawodowego 6. wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat robót budowlanych o podobnym charakterze i wartości, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, zakresu, dat wykonania, miejsce wykonania i odbiorców oraz załaczenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Potwierdzeniem należytego wykonania robót jest każdy dokument wystawiony na wykonawcę, w którym istnieje zapis potwierdzający okres oraz zakres wykonanych robót oraz ich wartość (referencje, listy gratulacyjne, protokół odbioru itp.) 7. polisa lub w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, ze wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności 8. kosztorys ofertowy skrócony lub szczegółowy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip1.inowlodz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Inowłodzu 97-215 Inowłodz ul. Spalska 2, pokój nr 6.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.07.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Inowłodzu 97-215 Inowłodz ul. Spalska 2, pokój obsługi interesanta.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Załączniki:
PlikZałączającyRozmiarPobieranieZamieszczono
Pobierz plik (Rozbudowa,_adaptacja_Zamku_w_Inowłodzu_II_etap_-_Ogłoszenie_o_zamówieniu_pdf.pdf)Zamek w Inowłodzu - odbudowa wieży etap II - ogłoszenie o zamówieniuMałgorzata Mierzwa48 kB662015-07-01 15:35
Pobierz plik (Rozbudowa,_adaptacja_Zamku_w_Inowłodzu_II_etap_-_siwz.pdf)Zamek w Inowłodzu - odbudowa wieży etap II - siwzMałgorzata Mierzwa176 kB652015-07-01 15:36
Pobierz plik (koncepcja_adaptacji_i_rekonstrukcji_ruin_zamku.pdf)Koncepcja adaptacji i rekonstrukcji ruin zamku (II)Małgorzata Mierzwa1220 kB662015-07-01 15:37
Pobierz plik (dokumentacja_konserwatorska.pdf)Dokumentacja konserwatorska (II)Małgorzata Mierzwa2902 kB672015-07-01 15:38
Pobierz plik (projekt_wykonawczy_konstrukcja.pdf)Projekt wykonawczy konstrukcja (II)Małgorzata Mierzwa1949 kB612015-07-01 15:39
Pobierz plik (Przekrój_wieży.pdf)Przekrój wieży (II)Małgorzata Mierzwa80 kB632015-07-01 15:40
Pobierz plik (Rzut_poziomy_wieży.pdf)Rzut poziomy wieży (II)Małgorzata Mierzwa51 kB682015-07-01 15:41
Pobierz plik (Rozbudowa,_adaptacja_Zamku_w_Inowłodzu_II_etap_-_przedmiar.pdf)Zamek w Inowłodzu - odbudowa wieży etap II - przedmiarMałgorzata Mierzwa57 kB682015-07-01 15:42
Pobierz plik (Rozbudowa,_adaptacja_zamku_w_Inowłodzu_II_etap_-_umowa.pdf)Zamek w Inowłodzu - odbudowa wieży etap II - umowaMałgorzata Mierzwa52 kB672015-07-01 15:43