OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU


Ogłoszenie ukazało się w Biuletynie Zamówień Publicznych pod nr

154636-2008 w dniu 09.07.2008

Zamieszczenie obowiązkowe

OGŁOSZENIE DOTYCZY:

Zamówienia publicznego

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I.1) NAZWA I ADRES

Nazwa:

Urząd Gminy w Inowłodzu

 

Adres pocztowy:

ul. Spalska 2

 

Miejscowość:

Kod pocztowy:

Województwo:

Inowłódz

97-215

łódzkie

Telefon:

Fax:

 

0-44 7101233

0-44 7101233

 

Adres strony internetowej zamawiającego:

http://bip.inowlodz.pl

Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

 


I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO

Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego

Przetarg nieograniczony na termomodernizację szkoły w Królowej Woli

II.1.2) Rodzaj zamówienia

Roboty budowlane

   

nie przysługuje odwołanie

   


II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: -wymianę stolarki okiennej i drzwiowej w budynku Szkoły Podstawowej w kolorze białym - rozebranie obróbek blacharskich parapetów zewnętrznych - obróbki parapetów zewnętrznych powlekane w kolorze brązowym

II.1.4) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV)

 

Słownik główny

Główny przedmiot

45.00.00.00-4

Dodatkowe przedmioty

 



II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej

Nie

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Nie

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA

Data zakończenia 30/09/2008

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium

nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy) oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia powinni: 1. posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętych niniejszym zamówieniem oraz nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i ust.2 ustawy PZP 2. posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawca musi spełniać łącznie następujące warunki: 1) osoby kierujące muszą posiadać uprawnienia niezbędne do wykonywania prac określonych w dokumentacji technicznej ( z co najmniej 5-letnim stażem), uprawnienia wymagane przepisami ustawy Prawo budowlane oraz należeć do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa 2) wykonał w ciągu ostatnich pięciu lat co najmniej 3 zamówienia na roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i charakterem robotom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia oraz o wartości nie mniejszej niż przedmiot zamówienia 3) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4) wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków powinien dołączyć następujące dokumenty: 1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art.22 ust.1 ustawy PZP zgodnie z załączonym wzorem do siwz 2. Oświadczenie Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP zgodnie z załączonym wzorem do siwz 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej 4. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, ze wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu 5) Wykaz osób wg wzoru do siwz, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z danymi na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Przedłożone przez Wykonawcę wykazy i dokumenty muszą potwierdzać, że przewidziane do realizacji niniejszego zamówienia osoby spełniają wymagania określone w odrębnych przepisach. Należy załączyć: - uprawnienia budowlane do kierowania robotami stanowiącymi przedmiot zamówienia wraz z aktualnym zaświadczeniem z właściwej izby samorządu zawodowego 6. Wykaz wg wzoru do siwz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych o podobnym charakterze i wartości, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, zakresu, dat wykonania, miejsca wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Potwierdzeniem należytego wykonania robót jest każdy dokument wystawiony na wykonawcę, w którym istnieje zapis potwierdzający okres oraz zakres wykonanych robót oraz ich wartość (referencje, listy gratulacyjne, protokół odbioru itp.) 7. Oświadczenie o spełnianiu warunków wg załącznika do siwz  8. polisa lub w przypadku jej braku inny dokument, potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu:



IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert

Najniższa cena

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna

Nie

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia :

http://bip.inowlodz.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:

Urząd Gminy w Inowłodzu ul. Spalska 2 - pokój nr 6, 97-215 Inowłódz

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

nie dotyczy

IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:

Data: 30/07/2008   Godzina: 10:00

Miejsce:

Urząd Gminy w Inowłodzu ul. Spalska 2 - punkt obsługi interesanta

97-215 Inowłódz

IV.3.5) Termin związania ofertą:

okres w dniach: 30

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:

nie dotyczy

Załączniki:
PlikZałączającyRozmiarPobieranieZamieszczono
Pobierz plik (ogłoszenie_30_07_2008.doc)Królowa Wola: ogłoszenie - 30.07.2008 r.Małgorzata Mierzwa98 kB842015-07-01 13:09
Pobierz plik (siwz_30_07_2008.pdf)Królowa Wola: siwz - 30.07.2008 r.Małgorzata Mierzwa183 kB952015-07-01 13:10
Pobierz plik (siwz_techniczna_30_07_2008.pdf)Królowa Wola: siwz techniczna - 30.07.2008 r.Małgorzata Mierzwa177 kB902015-07-01 13:11
Pobierz plik (kosztorys_ofertowy_30_07_2008.pdf)Królowa Wola: kosztorys ofertowy - 30.07.2008 r.Małgorzata Mierzwa629 kB1072015-07-01 13:11
Pobierz plik (szkice_30_07_2008.pdf)Królowa Wola: szkice rysunkowe okien - 30.07.2008 r.Małgorzata Mierzwa289 kB922015-07-01 13:12
Pobierz plik (umowa_30_07_2008.pdf)Królowa Wola: umowa o roboty budowlane - 30.07.2008 r.Małgorzata Mierzwa53 kB882015-07-01 13:13