Inowłódz: Budowa Centrum Sportowo-Rekreacyjnego w Inowłodzu -etap I - trakt turystyczny Spacerem przez historię
Numer ogłoszenia: 33115 - 2008; data zamieszczenia: 18.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Inowłodzu, ul. Spalska 2, 97-215 Inowłódz, woj. łódzkie, tel. 0-44 7101233, fax 0-44 7101233.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.inowlodz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa Centrum Sportowo-Rekreacyjnego w Inowłodzu -etap I - trakt turystyczny Spacerem przez historię.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. Prace pielęgnacyjno- lecznicze, prace w koronach drzew - 72 szt. 2. Karczowanie drzew twardych - 10 szt. 3. Wykonanie trawników dywanowych - 4.050 m2 4.Sadzenie drzew i krzewów iglastych - 50 szt. 6. Wykonanie skweru spacerowo-rekreacyjnego - 1.066 m2 7. Wykonanie ścieżki rekreacyjnej - 558 m2 8. Ustawienie ławek parkowych - 40 m 9. Darniowanie skarp w kratę 10.Obsługa geodezyjna
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.20-8.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.05.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Osoby biorące udział w postępowaniu winny spełniać wymogi art.22 i nie podlegać wykluczeniu z art.24 ust. 1 i 2 z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. Nr 223, poz.1655 ze zm.) oraz warunki określone w siwz. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia 3) posiadają niezbędny potencjał techniczny do wykonania zamówienia 4) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 5) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 6) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art.24 ust.1 i 2 ustawy)
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy mają dostarczyć w celu potwierdzenia następujące dokumenty: 1) wypełniony formularz ofertowy (wg załączonego druku do siwz) 2) szczegółowy lub uproszczony kosztorys ofertowy 3) aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzający, iż Wykonawca prowadzi działalność w zakresie wykonywania prac objętych zamówieniem (wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert) 4) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu 5) oświadczenie Wykonawcy, sporządzone na podstawie art.44 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz.1655 ze zm.) o zpełnianiu warunków udziału w niniejszym postępowaniu (wg załączonego druku) 6) oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo za,mówień publicznych (Dz.U. z 2007 r. Nr 223, po.1655) wg załączonego druku do siwz 7) wykaz osób (sporządzony według załączonego droku do siwz), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z danymi na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - kierownik budowy winien udokumentować posiadanie uprawnień niezbędnych do wykonywania prac określonych w dokumentacji technicznej (z co najmniej 5 letnim stażem), uprawnienia wymagane przepisami Prawo budowlane oraz należeć do właściwej okręgowej izby inżynierów budownictwa wraz z aktualnym zaświadczeniem właściwej izby dołączyć do oferty 8) Wykaz (sporządzony według załączonego wzoru do siwz) wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat min. 3 zamówienia na roboty budowlane o podobnym charakterze i wartości, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, zakresu, dat wykonania, miejsca wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje, protokoły odbioru itp.) 9) polisa lub w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działności
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip1.inowlodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Inowłodzu ul. Spalska 2 97-215 Inowłódz.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.03.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Inowłodzu ul. Spalska 2 pokój nr 1 97-215 Inowłódz.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Finansowanie w ramach Sektorowego Programu Operacyjnego restrukturyzacja i modernizacja sektora żywnościowego oraz rozwój obszarów wiejskich 2004 -2006 - odnowa wsi oraz zachowanie i ochrona dziedzictwa kulturowego
Wójt Gminy Inowłódz
mgr Cezary Krawczyk