Ogłoszenie zostało umieszczone w Biuletynie Zamówień PublicznychNumer ogłoszenia:11502-2008,data zamieszczenia:16.01.2008 r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Początek formularzaZamieszczenie obowiązkowe
OGŁOSZENIE DOTYCZY:
Zamówienia publicznego
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I.1) NAZWA I ADRESNazwa: Urząd Gminy w Inowłodzu
Adres pocztowy: ul. Spalska 2Miejscowość: InowłódzKod pocztowy: 97-215Województwo: łódzkieTelefon: 0-44 7101233Fax: 0-44 7101233Adres strony internetowej zamawiającego: www.inowlodz.pl
Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO
Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPISII.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego
Budowa Centrum Sportowo-Rekreacyjnego w Inowłodzu - etap I -trakt turystyczny Spacerem przez historię
II.1.2) Rodzaj zamówieniaRoboty budowlanenie przysługuje odwołanie
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. Prace pielęgnacyjno-lecznicze, prace w koronach drzew - 72 szt. 2. Frezowanie pni drzew - 10 szt. 3. Prace ziemne - przekopanie, plantowanie i grabienie - 4.050 m2 4. Wykonanie trawników dywanowych - 4.050 m2 5. Prace z zakresu pielęgnacji istniejącej zieleni niskiej - 262 m2 6.Wykonanie skweru spacerowo-rekreacyjnego - 1.066 m2 7. Wykonanie ścieżki rekreacyjnej - 558 m2 8. Ustawienie ławek parkowych - 16 szt.
II.1.4) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV)Słownik głównyGłówny przedmiot 45.11.27.20-8 Dodatkowe przedmioty
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej
Nie
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
II.3) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA
Data zakończenia 31/05/2008
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium
nie dotyczy
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy) oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
Osoby biorące udział w postępowaniu winny spełniać wymogi art.22 i nie podlegać wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz.1655 ze zm.) oraz warunki określone w siwz O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia 3) posiadają niezbędny potencjał techniczny do wykonania zamówienia 4) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 5) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 6) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art.24 ust. 1i 2 ustawy)
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
Wykonawcy mają dostarczyć w celu potwierdzenia następujące dokumenty: 1. wypełniony formularz ofertowy (wg załączonego druku do siwz) 2. szczegółowy lub uproszczony kosztorys ofertowy 3) aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzający, iż Wykonawca prowadzi działalność w zakresie wykonywania prac objętych zamówieniem (wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert) 4) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, ze Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu 5) oświadczenie Wykonawcy, sporządzone na podstawie art.44 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz.1655 ze zm.) o spełnianiu warunków udziału w niniejszym postępowaniu (wg załączonego druku) 6) oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U.z 2007 r. Nr 223, poz.1655) (według załączonego druku do siwz) 7) wykaz osób (sporządzony według załączonego druku do siwz), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z danymi na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - kierownik budowy winien udokumentować posiadanie uprawnień niezbędnych do wykonywania prac określonych w dokumentacji technicznej ( z co najmniej 5 letnim stażem), uprawnienia wymagane przepisami ustawy Prawo budowlane oraz należeć do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa . Uprawnienia wraz z aktualnym zaświadczeniem właściwej izby dołączyć do oferty 8) Wykaz (sporządzony według załączonego wzoru do siwz) wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat min. 3 zamówienia na roboty budowlane o podobnym charakterze i wartości, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, zakresu, dat wykonania, miejsca wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje, protokoły odbioru itp.) 9) polisa lub w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert
Najniższa cena
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna
Nie
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia :
www.inowlodz.pl/bip
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Gminy w Inowłodzu ul. Spalska 2, 97-215 Inowłódz , pokój nr 6
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
nie dotyczy
IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
Data: 07/02/2008 Godzina: 10:00
Miejsce: Urząd Gminy w Inowłodzu ul. Spalska 2, 97-215 Inowłódz, pokój nr 1
IV.3.5) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
Finansowanie w ramach Sektorowego Programu Operacyjnego restrukturyzacja i modernizacja sektora żywnościowego oraz rozwój obszarów wiejskich 2004-2006 - Odnowa wsi oraz zachowanie i ochrona dziedzictwa kulturowego
Załączniki do pobrania:- siwz - przedmiar- specyfikacja techniczna
- projekt techniczny
Inowłódz, dnia 01.02.2008 r.
Dotyczy: Budowa Centrum Sportowo- Rekreacyjnego w Inowłodzu etap I trakt turystyczny „Spacerem przez historię"
W związku z zapytaniami oferenta Urząd Gminy w Inowłodzu informuje:
Ad.1. Urząd Gminy nie posiada projektu nasadzeń.
Niżej podajemy skład gatunkowy nasadzeń:
- SALIX ALBA TRISTIS - C-10, 180-200 - 10 szt. (wierzba biała płacząca)
- PINUS NIGRA- C-5, 100-120 - 10 szt. (sosna czarna)
- CORNUS ALBA ARGENTEOMARGINATA - C-3, 80-100 - szt.10 (dereń białybiałoobrzeżony)
- CORNUS ALBA SPAETHII - C-3, 80-100 -10 szt. (dereń biały żółtoobrzeżony) - 10szt.
- BETULA YUANGII PENDULA - C-10, 200-220N (brzoza y.forma płacząca- 10 szt.
- COTEONEASTER dammeri CORAL BEUTY (irga rozesłana odm. CORAL
BEUTY- P-9 - 500 szt. (minimum 3 pędy)
- POTENILLA FRUTICOSA GOLD TEPPICH (pięciornik krzewiasty odm. GOLD
TEPPICH) - P-9 - 500 szt.(minimum 3 pędy)
- HEDERA HELIX (bluszcz pospolity) - P-9 - 300 szt. (minimum 3 pędy)
- CONVALARIA MAYALIS (konwalia majowa) - P-9 - 200 szt.(minimum 3 pędy)
- ROSA THE FAIRY (róża okrywowa) - P-9 - 200 szt. ( minimum 3 pędy)
Ad.2. W kosztorysie ofertowym należy uwzględnić:
- darniowanie skarp w kratę
- wydłużenie istniejącego przepustu przy ul. Czarnieckiego wraz z budową
ścianki czołowej oraz obłożenie kamieniem elewacyjnym istniejącego murku
po stronie wschodniej ul. Czarnieckiego - nie wchodzi w zakres zamówienia.
Realizacja w II etapie
- roboty towarzyszące - skrzynki zasuw urządzeń podziemnych - należy uwzględnić
w kosztorysie ofertowym
Ad.3. Mocowanie barierki z pochwytem na murku oporowym, którego budowa nie jest
uwzględniona w kosztorysie ofertowym- nie wchodzi w zakres zamówienia.
Realizacja w II etapie.