Zarządzenie Nr 8/2009

Wójta Gminy Inowłódz

z dnia 17 marca 2009 r

w sprawie przedstawienia sprawozdania z wykonania budżetu za 2008 r

         Na podstawie art. 198 ustawy z dnia 30 czerwca 2005 r o finansach publicznych (Dz. U. z 2005 r Nr 249 poz. 2104, Dz. U. Nr 169 poz. 1420, Dz. U. z 2006 r Nr 45 poz. 319, Dz. U. Nr 104 poz. 708, Dz. U. Nr 170 poz. 1217 i 1218, Dz. U. Nr 187 poz. 1381, Dz. U. Nr 249 poz.1832, Dz. U. z 2007 r Nr 82 poz. 560, Dz. U. Nr 88 poz. 578, Dz. U. Nr 115 poz. 791, Dz. U. Nr 140 poz. 984, Dz. U. z 2008 r Nr 180 poz. 1112, Dz. U. Nr 209 poz. 1317, Dz. U. Nr 216 poz. 1370, Dz. U. z 2009 r Nr 19 poz. 100) Wójt Gminy zarządza co następuje:

§1.Przedstawienie Radzie Gminy i Regionalnej Izbie Obrachunkowej:

Informacji o przebiegu wykonania budżetu za 2008 rok zawierającego zestawienie dochodów i wydatków budżetu Gminy Inowłódz w szczegółowości nie mniejszej niż w uchwale budżetowej.

§2. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia

Z upoważnienia Wójta

                                                                                                                             Sekretarz Gminy

mgr inż. Marcin Kubicz

Załączniki:
PlikZałączającyRozmiarPobieranieZamieszczono
Pobierz plik (Zarządzenie_Nr_8_2009.pdf)Zarządzenie Nr 8/2009Małgorzata Mierzwa221 kB1062015-06-29 11:41