Urząd Gminy w Inowłodzu

Adres:

Urząd Gminy Inowłódz

97-215 Inowłódz,ul. Spalska 2

Kontakt:

tel./fax (44) 710-12-33

e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

www.inowlodz.pl

 

KOMÓRKI ORGANIZACYJNE URZĘDU

Referat Gospodarki Komunalnej

tel. (44) 710 11 86

e-mail:Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 rolny@inowlodz.pl

 Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

mgr inż. Jarosław Jopek - Kierownik Referatu

Janina Gostyńska  - Zastępca Kierownika Referatu

Julita Dorocińska - Inspektor ds. rolnictwa i gospodarki komunalnej

mgr Ewa Kwaśkiewicz-Tomasik- Inspektor ds. ochrony środowiska

Urszula Burda - Podinspektor ds. gospodarki wodno-ściekowej

Tomasz Pawlik - Inspektor ds. drogownictwa 

 

Referat Finansowy

tel. (44) 710 11 53

e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.


mgr Katarzyna Koch - Kierownik /Skarbnik/, wew. 21

mgr Aneta Śliwka - Inspektor ds. księgowości budżetowej, wew. 20

 mgr Magdalena Karwat- Inspektor ds. wymiaru podatku i pomocy publicznej, wew. 20

mgr Magdalena Dziedzic - Hudzik - Inspektor ds. księgowości podatkowej, wew. 20

mgr Anna Szmigiel - Inspektor ds. wynagrodzeń i ubezpieczeń, wew. 20

Zofia Stępień - Podinspektor ds. rozliczeń opłaty za odpady komunalne,inwentaryzacji i obsługi kasowej, wew. 11

Monika Bogdan - Podinspektor ds. rozliczeń wody, ścieków i dzierżaw, wew.10

 

Referat Inwestycji

tel. (44) 710 11 44

e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

mgr inż. Marek Iskierka - Kierownik Referatu

mgr Dorota Lisicka - Inspektor ds. zamówień publicznych

mgr inż. Ewa Szymańczyk - Inspektor ds. pozyskiwania środków zewnętrznych

mgr Angelika Pacholczyk - Podinspektor ds.pozyskiwania środków zewnętrznych

 

Referat  Organizacyjny

tel. (44) 710 12 34

e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

 

inż. Kazimierz Grygiel  - Kierownik Referatu, wew. 17

Zbigniew Ośniecki  - Inspektor ds. ewidencji ludności i dowodów osobistych, wew. 16

mgr Małgorzata Mierzwa - Inspektor ds.obsługi Organów Gminy, wew. 16

mgr Lidia Jackow - Referent ds. informacji i obsługi interesanta, wew. 12

 

 

Urząd Stanu Cywilnego

 Stanowisko ds. zatrudnienia i kadr

tel. (44) 710 12 33 wew. 15

e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.


mgr Elżbieta Kośka- Kierownik USC, Inspektor