Inowłódz: Przetarg nieograniczony na rozbudowę, adaptację i częściową rekonstrukcję zamku Kazimierza Wielkiego w Inowłodzu - etap I
Numer ogłoszenia: 66469 - 2008; data zamieszczenia: 02.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Inowłodzu, ul. Spalska 2, 97-215 Inowłódz, woj. łódzkie, tel. 0-44 7101233, fax 0-44 7101233.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.inowlodz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na rozbudowę, adaptację i częściową rekonstrukcję zamku Kazimierza Wielkiego w Inowłodzu - etap I.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na rozbudowie, adaptacji i częściowej rekonstrukcji zamku Kazimierza Wielkiego w Inowłodzu - etap I Zakres przedmiotu obejmuje: rozebranie zwietrzałych i odspojonych ścian z kamienia w strefach korony murów z segregacją kamienia do odzysku - 8,91 m3 - wywiezienie gruzu z rozbieranych konstrukcji - 8,91 m3 ściany z piaskowca na zaprawie wapienno-trassowej - wieża 186,08 m3 wewnętrzne przyziemie -13,43 m3 płyty fundamentowe - 33,99 m3 słupy żelbetowe prostokątne o wysokości do 6 m- wieża 8 szt. - 10,38 m3 żelbetowe płyty stropowe grubości 15 cm płaskie -67,98 m2 +82,79 m2 belki i pociągi żelbetowe - 6,39 m3 + 1,68 m3 + 4,70 m3
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00-9, 45.10.00.00-8, 45.40.00.00-1.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 16.08.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia powinni: 1. posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętych niniejszym zamówieniem oraz nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy PZP 2.posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawca musi spełniać następujące warunki: a) osoby kierujące muszą posiadać uprawnienia niezbędne do wykonywania prac określonych w dokumentacji technicznej ( z co najmniej 5-letnim stażem), posiadać uprawnienia wymagane przepisami ustawy Prawo budowlane oraz należeć do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa b) wykonał w ciągu ostatnich pięciu lat co najmniej 2 zamówienia na roboty budowlane o podobnym charakterze i wartości (co najmniej dwa budynki lub budowę o konstrukcji murowej z kamienia oraz konstrukcji żelbetowej) 3. Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - wykonawca ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków powinni dołączyć następujące dokumenty: 1. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust.1 ustawy PZP 2. Oświadczenie Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej 4. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu 5. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Przedłożone dokumenty muszą potwierdzać, że przewidziane do realizacji niniejszego zamówienia osoby spełniają wymagania określone w odrębnych przepisach. Należy załączyć: uprawnienia budowlane do kierowania robotami stanowiącymi przedmiot zamówienia wraz z aktualnym zaświadczeniem z właściwej izby samorządu zawodowego 6. Wykaz wykonanych w okresie pięciu lat robót budowlanych o podobnym charakterze i wartości, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym zakresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, zakresu, dat wykonania, miejsce wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie Potwierdzeniem należytego wykonania robót jest każdy dokument wystawiony na wykonawcę, w którym istnieje zapis potwierdzający okres oraz zakres wykonanych robót oraz ich wartość (referencje, listy gratulacyjne, protokół odbioru itp.) 7. Polisa lub w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności 8. Kosztorys ofertowy wraz z zestawieniem użytych w kalkulacji kosztorysowej materiałów wraz z określeniem ich nazw handlowych
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip1.inowlodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Inowłodzu ul. Spalska 2 97-215 Inowłódz, pokój 6.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.04.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Inowłodzu ul. Spalska 2 pokój 1 97-215 Inowłodz.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Środki finansowe od Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego w ramach programu Rozwój infrastruktury i szkolnictwa artystycznego
Inowłódz, dnia 21.04.2008 r.
Dot. Postępowania o zamówienie publiczne na „Rozbudowę, adaptacje i częściową rekonstrukcję zamku Kazimierza Wielkiego w Inowłodzu – etap I”
W związku z zapytaniem jednego z Wykonawców prostuje się § 4 projektu umowy i wpisuje termin wykonania robót na dzień 16.08.2008 r. zgodnie z zapisem w siwz.